گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۸ بهمن

کارهایی چون ردیابی‌ها، تحقیق‌وتحلیل، قالب‌بندی، و ادغام بازخوردها  که اکثرا از طریق ایمیل هدایت می‌شوند – حجم زیادی از گفتگوها را انباشته می‌کنند. در حقیقت یک فرد معمولا ۱۱ ساعت در هفته را در پیام‌های کاری صرف می‌کند، و حدودا ۱۴.۵ میلیون هرزنامه هر روز ارسال می‌شوند.
خوشبختانه حالا گوگل خبرهای خوبی هم برای ۱.۵ میلیارد فردی دارد که ماهیانه از جیمیل استفاده می‌کنند و هم برای کارمندان ۵ میلیون کسب‌وکاری که از طریق G Suite با جیمیل کار می‌کنند. در اوایل سال ۲۰۱۵، گوگل ادعا کرد مانع رسیدن ۹۹.۹ درصد اسپم، فیشینگ، و بدافزار به حساب‌های کاربری شده است و این کار را به کمک شبکه‌های عصبی مصنوعی انجام می‌دهد، و هم اکنون گوگل اعلام کرد به لطف بخشی از "حفاظت‌های جدید" مجهز به فریم‌ورک یادگیری ماشین منبع‌باز آن TensorFlow، حدود ۱۰۰ میلیون هرزنامه را روزانه مسدود می‌کند.
این شرکت پیش از این گفته بود کاربران را از ۱۰ میلیون اسپم و ایمیل‌های مخرب در هر دقیقه حفظ می‌کند.
مدیر محصول بخش Gogole Counter Abus Technology به VentureBeat در مصاحبه‌ای تلفنی گفته بود "ما در گذشته از یادگیری ماشین استفاده کرده‌ایم، و تعدادی قوانین و مقررات مبتنی بر حفاظت داریم." وی اضافه کرد "آنچه در مورد TensorFlow جالب است، توانایی خوب آن در تشخیص برخی از هرزنامه‌هایی است که پیش‌تر شناخته نمی‌شدند."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه