موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱ مهر

Lenova که مالکیت آن در اختیار شرکت Motorola قرار دارد، امروز به عرضه ی Moto E3 Power پرداخت، آخرین تلفن هوشمند مقرون به صرفه ی آن که برای بازار هند عرضه شده است. این تلفن هوشمند متوسط دارای یک صفحه نمایش مقاوم در برابر لکه، یک باتری با طول عمر یک روز کامل و بدنه ی ضدآب می باشد. قیمت آن 7999 Rs یا 120 دلار می باشد.
در کنار Moto E3 Power ، Motorola در حال بهبود بخشیدن به خط تولید تلفن های هوشمند خود برای هندی هایی میباشد که به دنبال خرید یک تلفن مقرون به صرفه هستند. Moto E3 Power با آخرین محصول عرضه شده ی Xiaomi’s Redmi 3s Prime و Lenovo’s Vibe K5 Plus در میان سایر محصولات رقابت می کند.
این تلفن با توجه به قیمت 120 دلاری آن، از کارآیی های مناسبی برخوردار است. این محصول به ارائه ی صفحه نمایش 5 اینچی اچ دی (1280 x 720 pixel) می پردازد، که Motorola ادعا می کند جای انگشت های دست شما به صورت یک لکه بر روی صفحه نمایش باقی نمی ماند.
درون این تلفن یک پردازشگر Mediatek’s 64-bit چهار هسته ای وجود دارد که در کنار پردازشگر 1.0GHz کار می کند. همچنین به همراه یک حافظه ی Mali T720 GPU و حافظه ی داخلی 16GB عرضه می شود که می تواند تا 32GB با استفاده از یک کارت microSD توسعه پیدا کند.
برای طرفداران و دوست داران عکاسی، یک دوربین عقب 8 مگاپیکسلی به همراه فلش LED و قابلیت های HDR و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در آن تعبیه شده است. این تلفن دافع آب و دارای پوشش نانو می باشد که این شرکت ادعا می کند می تواند در برابر ریخته شدن اتفاقی آب بر روی آن مقاومت کند.
همانند سایر تلفن های هوشمند مقرون به صرفه ی عرضه شده ی اخیر در هند، Moto E3 Power همچنین از قابلیت استفاده از دو سیم کارت و پشتیبانی 4G VoLTE LTE برخوردار است (پس تنها چیزی که بین شما و سیم کارت Jio قرار می گیرد صف طولانی است). با وجود باتری 3500 mAh آن، این تلفن دارای یک شارژر سریع 10 واتی می باشد. این شرکت گفته است که این شارژر که به همراه تلفن عرضه می شود، قادر است تا تنها با 15 دقیقه شارژ به مدت 5 ساعت امکان استفاده از تلفن را فراهم کند.
Moto E3 Power در رنگ های سیاه و سفید موجود می باشد. این محصول به صورت انحصاری از طریق FlipKart فروخته شده که فروش آن از نیمه شب امشب آغاز می شود.

برچسب هاMoto E3 Power
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Lenovo تعداد بسیاری از کارمندان بخش موبایل Moto را اخراج می‌کند