گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳ آذر

بازوی استرالیایی Amazon.com در روز پنج‌شنبه به طور آزمایشی گرفتن سفارشات را آغاز کرد. این آزمایش در ساعت 3 عصر به وقت محلی، با پر کادر جعبه‌ی جستجوی نام‌های محصولات به طور اتوماتیک در وب سایت استرالیایی Amazon کلید خورد.
Liz Cassidy، موسس Third Sigma، خرده فروش محصولات زیبایی سفارش Amazon که در حال حاضر محصولاتی را از طریق این سایت در سراسر جهان می‌فروشد، گفت: در ساعت اول این آزمایش وی هیچ محصولی را در استرالیا نفروخته است، اما خاطر نشان ساخت که این آزمایش تعداد محدودی خریدار را دربر داشت.
استرالیا مدتها است فروشندگان ثبت شده در Amazon دارد، اما آن‌ها برای ارسال محصولات به خارج از سواحل محدودیت داشته‌اند چرا که Amazon هیچ انباری در این کشور نداشته است. تا به حال استرالیایی‌ها مجبور بودند برای مدت طولانی منتظر بمانند و هزینه‌ی حمل‌ونقل قابل توجهی را برای تحویل‌ها پرداخت کنند.
و درحالیکه فروشندگان آنلاین از فرصت پیش آمده هیجان‌زده هستند، بسیاری از مغازه‌داران سنتی استرالیا از زمان تائید برنامه‌ها برای تأسیس این شعبه در ماه آوریل، تحت فشار هستند تا به سرمایه‌گذاران ثابت کنند که آن‌ها می‌توانند در مقابل این غول آمریکایی مقاومت کنند. در 17 اوریل، یک روز قبل از اعلام آمدن Amazon به استرالیا، سهام Harvey Norman، بزرگ‌ترین خرده فروش الکترونیکی استرالیا 9 درصد سقوط کرد. همینطور سهام بزرگ‌ترین مجموعه‌ی فروشگاه‌های استرالیا، Myer Holdings هم 39 درصد افت داشت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه