اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ شهريور

شاید بسیاری از شما ویدیو‌هایی را با سرعت آهسته و پایین در شبکه‌های مختلف اجتماعی دیده باشید و تمایل به ساخت ‌آ‌ن‌ها داشته باشید. اپلیکیشن SloPro این امکان را برای شما فراهم می‌کند.
این ویژگی اکنون در برخی از گوشی‌های هوشمند برتر به صورت پیش‌فرض قرار داده شده است، چرا که این گوشی‌ها این قابلیت را دارند که سریع فیلم‌برداری کنند و آهسته و با سرعت پایین نمایش دهند. ولی جای نگرانی نیست اگر گوشی شما به صورت پیش‌فرض از این قابلیت پشتیبانی نمی‌کند، شما می‌توانید از اپلیکیشن "SloPro" برای ساخت ویدیو‌های آهسته استفاده کنید.


"SloPro" اپلیکیشنی مناسب جهت ساخت ویدیو‌های آرام است و این امکان را به شما می‌دهد که با سرعت بالا فیلم‌برداری کنید و سپس برای شما آهسته و با سرعت پایین ویدیو را نمایش دهد.
این اپلیکیشن در ابتدا برای سیستم‌عامل "iOS" عرضه شد و بعد از مدت اندکی به خاطر استقبال زیاد کاربران از آن، این اپلیکیشن برای سایر سیستم‌عامل‌ها از جمله اندروید و ویندوزفون هم عرضه شد.
کیفیت ویدیو‌یی که این اپلیکیشن به عنوان خروجی برای شما نمایش می‌دهد، به کیفیت دوربین گوشی شما بستگی دارد. شما می‌توانید سرعت ویدیو را خودتان مشخص کنید که چقدر آهسته باشد، البته از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیشن، نمایش ویدیو با سرعتی بالاتر از سرعت نرمال ویدیو شما است.
کار کردن با این اپلیکیشن بسیار آسان است و کاربران سیستم‌عامل‌های "iOSاندروید و ویندوزفون با مراجعه به مارکت‌های رسمی خود می‌توانند این اپلیکیشن را به صورت رایگان دانلود کنند. البته این اپلیکیشن دارای یک نسخه پولی هم هست که طبعا ویژگی و قابلیت‌های بیش‌تری نسبت به نسخه رایگان آن دارد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل اپلیکیشن Duo را برای تسهیل مکالمات تصویری عرضه خواهد کرد