ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۸ بهمن

ششمین جشنواره ی شکوفا (شهروند کارآمد و فناوری اطلاعات) با هدف کارآمد سازی شهروندان بر پایه ی فناوری اطلاعات با محوریت بازی‌های رایانه‌ای شهروندی در تهران برگزار می‌شود.
در این جشنواره که به همت شهرداری تهران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و با مشارکت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود، شهروندان تهرانی آثار و ایده‌های خود را به جشنواره ارسال می‌کنند و برای اولین بار، «بانک ایده‌های شهروندی» در تهران منتشر خواهد شد.
میثم مجیدی دبیر جشنواره ضمن بیان اینکه شهروندان تهرانی در 4 محور به رقابت خواهند پرداخت، افزود: رباتیک، بازی‌های رایانه‌ای، رسانه‌های دیجیتال و خدمات مبتنی بر تلفن همراه 4 محور اصلی این جشنواره هستند.
مجیدی اضافه کرد: محور رباتیک دو بخش اصلی دارد که شهروندان تهرانی می‌توانند ضمن ارسال ربات‌های ساخته‌شده ی خود، در لیگ رباتیک نیز به رقابت بپردازند.
دبیر ششمین جشنواره ی شکوفا ضمن تأکید بر اهمیت بازی در سلامت شهروندان ادامه داد: در محور بازی‌های رایانه‌ای نیز شهروندان ضمن ارسال بازی‌های رایانه‌ای که خودشان تولید کرده‌اند، در بخش لیگ بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند باهم به‌ صورت برخط و حضوری به رقابت بپردازند.
شایان‌ ذکر است اختتامیه ششمین جشنواره ی شکوفا، 24 بهمن‌ماه سال جاری در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده جوایزی اهدا می‌شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه