نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۸ بهمن

شرکت‌ها معمولاً تخفیف‌هایی بابت برخی از نرم‌افزارها و سخت‌افزارهایشان به دانشجویان، معلمان، اساتید و کارکنان دانشگاه اختصاص می‌دهند. Apple نیز امروز برای بسته‌ی آموزشی صوتی و تصویری جدیدش دست به چنین اقدامی زده است.
این بسته‌ی نرم‌افزاری که شامل Final Cut Pro X، Logic Pro X، Motion 5، Compressor 4 و MainStage 3 می‌باشد، به قیمت 200 دلار عرضه می‌شود. خوب است بدانید که قیمت معمولی که برای خرید نرم‌افزارهای Final Cut Pro X و Logic Pro X بایستی پرداخت کنید 300 دلار می‌باشد.
این بسته‌ی آموزشی می‌تواند برای دوره‌های دبستان و دبیرستان و همین‌طور مراتب بالاتر مفید واقع شود و به عنوان ابزاری آموزشی در کلاس و آزمایشگاه کامپیوتر مورد استفاده قرار گیرد.
اکنون که می‌توانید آهنگ‌هایی را به فایل‌های Logic Pro X بر روی نرم‌افزار GarageBand برای سیستم‌عامل‌های iOS، اضافه نمایید دیگر استفاده از این اپلیکیشن به‌عنوان بخشی از یک گردش کار کامل آسان می‌شود. البته با استفاده از این بسته جدید، مدرسان می‌توانند قبل از آنکه به نرم‌افزارهای آموزشی پیشرفته‌تر روی آورند، کار را با اپلیکیشن های ساده‌تری چون GarageBand آغاز کنند.
اگر که علاقه‌مند به استفاده از این بسته‌ی آموزشی هستید هم‌اکنون می‌توانید از طریق وب‌سایت Apple اقدام به خریداری آن نمایید.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه