گوناگون
رضا رزمی۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۱ شهريور

آیا شما برای داشتن رویاهای فو‌ق‌العاده متفاوت آماده هستید؟ آیا مایل هستید به بخشی از یک آزمایش خواب دسته‌جمعی همزمان بپیوندید ؟ "Dream On"، یک برنامه جدید رایگان است و با هدف انجام بزرگ‌ترین آزمایش رویا طراحی شده است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید قبل از خوابیدن رویایی را که مایل هستید ببینید انتخاب کنید، سپس این نرم‌افزار، حرکات شما را در طول شب بررسی می‌کند و با توجه به رویایی که انتخاب کردید صداهایی پخش می‌کند.
پروفسور ریچارد وایزمن (Richard Wiseman) طراح و محقق این طرح مدعی است بدون هیچ سحر و جادویی، این قدرت را دارد که رویای شما راکنترل کند. او روانشناس کارآزموده‌ای است و روش وی بر اساس اصول پیچیده علمی است و برای توسعه طرح مطالعاتی خود از نرم افزار "Dream:ON" استفاده می‌کند. یکی از نتایج برآمده از این تحقیق نشان می‌دهد که مردم می‌توانند مهارت کنترل رویای خود را داشته باشند و همین امر باعث می‌شود تا هنگام بیداری سرزنده و شاداب بیدار شوند.
پخش صدا در هنگام خواب با استفاده از این اپلیکیشن پایه اصلی تحقیق است، پروفسور وایزمن می گوید: " نتایج ثابت کردند که رویاها از صداهایی که فرد انتخاب می‌کند تاثیر می‌پذیرند. اگر فردی یک صدا از طبیعت انتخاب کند، احتمالا رویاهایی را شاهد خواهد بود که شامل فضاهای سبز و گل است. و در مقابل زمانی که صدایی مربوط به ساحل را انتخاب می‌کند به احتمال زیادی رویایی را می‌بیند که در آن نور آفتاب به پوستشان تابیده می‌شود.
می‌توانید این اپلیکیشن را به‌طور رایگان از اپل استور دریافت کنید. استفاده از این اپلیکیشن بسیار ساده است و کافی است بعد از نصب، اطلاعات خواسته شده را کامل کرده و تنظیمات لازم را انجام دهید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عکس‌های خود را با Polarr Photo Editor ویرایش کنید