نرم افزار
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۳ شهريور

از دو فرآیند رمزگذاری پشتیبانی نمی کند و برطرف کردن مشکلات آن تا ماه سپتامبر به طول می انجامد.
اگر شما به روزرسانی سالیانه ی اخیر عرضه شده ویندوز 10 را نصب کرده باشید ممکن است متوجه شده باشید که USB دوربین وب شما به شکل عجیب و غریبی عمل می کند، پس بدانید که شما تنها نیستید. به نظر می رسد که  تصمیم گیری صورت گرفته به منظور جلوگیری از بروز آن جهت استفاده از فرآیند رمزگذاری MJPEG محبوب و H.264 به دلیل وجود فرمت های NV12 و YUY2 بر روی دستگاه هایی بیشتر از آن چه که مایکروسافت پیش بینی کرده بود، تاثیر گذاشته است، و باعث شده است که میلیون ها دوربین از کار بیفتند.
چرا باید آن ها را محدود کرد؟ همانطور که Thurrott اشاره کرده است، به روزرسانی سالیانه امکان دسترسی به شرایط جدید و ممکنی را خواهد داد که در آن چندین اپلیکیشن به دوربین وب دسترسی دارند و روند ممنوع شده ای که می تواند به دوبرابر شدن جریان رمزگذاری منجر شود، به کاهش آن می انجامد. به نظر می رسد، محدود کردن فرمت های فشرده از ایجاد فرآیندهای همزمان و چندگانه جلوگیری خواهد کرد.
متاسفانه همین مسئله باعث شده است که تعداد بسیاری از کاربرانی که از دستگاه هایی استفاده می کنند که به این فرمت ها وابسته هستند، با مشکل روبرو شوند، که از جمله این مشکلات ثابت شدن تصویر تنها چندین ثانیه پس از روشن شدن دوربین است. آن ها نارضایتی های خود را در یکی از انجمن های دولوپرها مطرح کرده اند، که در آن       Mike M که در تیم دوربین ویندوز حضور دارد، در مورد دلایل تیم آن ها برای از میان برداشتن این فرمت ها توضیح داد، اما به نظر می رسد که آن ها تعداد افرادی که ممکن است تحت تاثیر این امر قرار بگیرند را دست کم گرفته اند. دولوپرها اضافه کرده اند که یک راه حل برای مشکل MJPEG به احتمال زیاد در به روزرسانی ماه سپتامبر موجود خواهد بود، اما H.264 احتمالا زمان بیشتری برای برطرف شدن مشکلش نیاز دارد. در صورتی که استفاده از یک دستگاه به وسیله ی هر یک از این فرمت های رمزگذاری شده از اهمیت بسیاری برای شما برخوردار باشد، شما میتوانید این به روزرسانی سالیانه را حدود 10 روز پس از اجرا شدن، به حالت قبلی آن برگردانید، همچنین PC World به این مطلب اشاره کرده است، در غیر این صورت شما تنها باید برای حل کردن این مشکل توسط تیم دوربین صبر کنید.
در زمان ابزار نظرها، یکی از سخنگویان مایکروسافت این مطلب را بیان کرد:
ویندوز 10 به داشتن بالاترین میزان رضایت از جانب مشتریان خود در هر نسخه از ویندوز ادامه خواهد داد. ما تعداد کمی از گزارش ها را مشاهده کرده ایم که با رفتارهای غیرقابل انتظاری به دنبال به روزرسانی سالیانه ی ویندوز 10 روبرو شده بودند. مهندسان و بخش پشتیبانی از مشتریان، در حال بررسی این مشکلات به صورت مورد به مورد است و به ارائه ی نکاتی برای برطرف کردن این مشکلات در صورت نیاز می پردازد.

برچسب هاwindows 10
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مک بوک بهترین سخت افزار برای نصب ویندوز 10 !!