موبایل و تبلت
مصطفی طبری۱۱:۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۶ شهريور

 وقتی همه ی تبلت های موجود در بازار تقریباً از یک فرم طراحی و ظاهر بهره می برند، دیگر معرفی تبلت های جدید نمی تواند چندان هیجان انگیز باشد. اما ایسر در تبلت مخصوص بازی Predator 8 شهامت به خرج داده و طراحی آن را با گوشه ها و لبه های تیز، رنگ آمیزی نقره ای و قرمز و از همه جالب تر استفاده از چهار بلندگو، متحول کرده است.


این تبلت که در نمایشگاه IFA معرفی شد، وزن بسیار کمی معادل 349 گرم دارد که معمولاً در دنیای تجهیزات گیمینگ چندان رایج نیست، چرا که اکثر محصولات این رده سنگین هستند.


طراحی Predator 8 زیباترین محسوب نمی شود، البته اگر از سخت افزارهایی با ظاهر عجیب و غریب لذت می برید قضیه فرق می کند، اما بطور کلی طراحی این تبلت به زیبایی آیپد مینی نیست. نمایشگر 8 اینچی این تبلت رزولوشنی معادل 1920 در 1200 پیکسلی را ارائه می کند.


درون تبلت از یک پردازنده اینتل اتم 64 بیتی به همراه 2 گیگابایت رم استفاده شده است. 64 گیگابایت حافظه داخلی با امکان افزایش توسط کارت های حافظه microSD نیز برای این تبلت در نظر گرفته شده است. بر روی تبلت بازی های سنگینی برای تست عملکرد سخت افزاری تبلت وجود نداشت، به همین دلیل نمی توان به راحتی گفت که عملکرد آن بهتر از تبلت های  Nvidia Shield  می باشد.


تنها بازی سه بعدی سنگینی که اجرا کردیم، Asphalt 8: Airborne بود که متاسفانه عملکرد جالبی در این تبلت شاهد نبودیم. همچنین از آنجایی که روزانه گوشی های مبایل و تبلت های مختلفی را مورد بررسی قرار می دهیم، مطمئن هستیم که این لگ ها و مشکلات فریم ریت مربوط به بخش نرم افزاری نیست.


دوربین 5 مگاپیکسلی تعبیه شده روی تبلت عملکرد افتضاحی از خود نشان داد، سرعت فوکوس پایین و نویز زیاد در تصاویر ثبت شده از جمله مشکلات این دوربین و دوربین 2 مگاپیکسلی جلویی تبلت می باشند.


اما احتمالاً شما هیجان زده اید که در مورد چهار بلندگوی این تبلت بشنوید، از اینکه شما را ناامید کنیم متنفریم اما باید بگوییم که عملکرد آنها نیز چنگی به دل نمی زند و حتی در آخرین سطح صدا نیز صدایی بلند از خود ارائه نمی دهند. همچنین نحوه قرارگیری این بلندگوها در گوشه های تبلت باعث می شود تا ناخواسته دست خود را بر روی دو بلندگوی بخش پایینی تبلت قرار دهید.
ما اقدام ایسر برای ارائه محصولی متفاوت را تحسین می کنیم، اما اگر این چیزی است که در پاییز امسال روانه بازار می شود، باید بگوییم این تبلت 300 دلاری شانس زیادی نخواهد داشت!
همچنین ایسر گوشی هوشمند و پروژکتور گیمینگ Predator 6 و Predator Projector را نیز معرفی کرد که البته در نمایشگاه حضور نداشت.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سه تبلت جدید و متنوع از کمپانی Acer