ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۰ آذر

عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: ترافیک کل امسال پست کشور تا پایان آبان، ۱۴۱ میلیون بود و در روزهای پایانی سال این ترافیک بسیار افزایش می‌یابد و در مجموع آمار امسال نسبت به سال‌های گذشته بسیار خوب است.
فریبا مرادی شامگاه چهارشنبه در پایان سفر به سمنان ابراز داشت: با توجه به استقبال بیشتر مردم از خرید اینترنتی در دوران شیوع کرونا، درآمد شرکت پست افزایش پیدا کرد.
وی ادامه داد: افزایش ۸۲ درصدی بسته‌های امانت هم از لحاظ حجم و هم از نظر ترافیک در دوران کرونا بیانگر افزایش درآمد پست کشور است اما همچنان چالش اقتصادی وجود دارد.
مرادی بیان کرد: تلاش شرکت ملی پست بر این است که بیشتر بار بر روی شبکه ریلی کشور برود و از طریق ریل کشور حداقل روزانه ۵۰ تن جابه‌جایی بار انجام می‌شود.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست ایران گفت: سرانه مرسولی هر ایرانی در سال‌های اخیر کمی افزایش داشته اما همچنان از میانگین جهانی بسیار پایین‌تر است.
وی افزود: اگر ظرفیت‌های پست به خوبی شناخته شده و مورد استفاده قرار بگیرد، پست این ظرفیت را دارد که خدمات بسیاری از دستگاه‌ها را به صورت غیرحضوری به مردم ارائه دهد تا به این ترتیب هم از حجم ترددهای غیرضروری به ویژه در شهرهای شلوغ کاسته شود و هم به خلوت شدن ادارات که در دوران شیوع کرونا که اهمیت بالایی دارد کمک کند.
مرادی روز چهارشنبه به منظور امضا تفاهم نامه شرکت ملی پست با شهرداری و شرکت‌های استارت آپی سمنان درخصوص حمایت از تولیدات و محصولات بومی استان، به سمنان سفر کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه