پوشیدنی
رضا حسن زاده۱۹:۱۴ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۳ فروردين

همانطور که میدانید علاقه مندان اپل واتچ روز جمعه می توانستند گجت خود را بصورا آنلاین سفارش دهند. پس از تنها 6 ساعت تقریبا تمامی مدل ها به فروش رفتند و زودترین تاریخی که می توانید گجت خود را داشته باشید خرداد ماه است و می بایست تا آن زمان منتظر بمانید.
به گزارش سها آی تی و به نقل از سایت مشیبل یکی از کاربران این سایت گفت: برای خرید این دیوایس دو دل بودم اما در اولین ساعات روز جمعه مدل مورد نظر خود را انتخاب کردم اما پس از مدت کوتاهی فکر کردم که این گجت یک وسیله زینتیست و بهتر است که از نزدیک و بر روی دست خود ببینم تا بتوانم انتخاب بهتری داشته باشم ، پس تصمیم گرفتم سفارش خود را کنسل کرده و کمی منتظر بمانم ، بعد از چند ساعت منصرف شدم و به خودم گفتم که "من نمی توانم تا آن موقع منتظر بمانم " پس لپ تاپ را روشن کردم تا سفارش خود را نهایی کنم اما با پیغام زیر روبرو شدم و پس از کمی جستجو متوجه شدم که تمامی مدل ها تا خرداد ماه فروخته شده اند و می بایست تا آن زمان منتظر رسیدن این گجت کوچک بمانم.


پیش از این استیو جابز طرح اولیه تمامی محصولات اپل را بررسی و تایید کرده بود و این کمپانی تنها با بهبود و ارائه ورژن های جدید، به کار خود ادامه می داد و این اولین محصول جدید کمپانی اپل می باشد که پس از مرگ استیو جابز طراحی ، تست و تایید و وارد بازارشده است و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این یک بازی مرگ و زندگی برای این کمپانی میباشد. اگر کمپانی اپل از این آزمایش سربلند بیرون بیاید می تواند جواب افرادی را که معتقدند با مرگ استیو جابز خلاقیت و نو آوری هم در این کمپانی از بین رفته را بدهند و اگر نتوانند با این محصول توجه کاربران را به خود جلب کنند ، مهر تاییدی خواهند زد بر تمام انتقاداتی که این روزها به این کمپانی نسبت داده می شود.
نظر شما در باره این محصول و امکانات آن چیست؟ نظرات ، انتقادات و تجربیات خود را از طریق کامنت با ما در میان بگذارید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

5 نکته برای اینکه اپلیکیشن های فوق العاده برای اپل واچ بسازید