نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۸ ارديبهشت

گزارش شده توئیتر در حال آزمایش گزینه‌ی پیام‌رسانی مخفی و رمزنگاری شده‌ای است که این پلتفرم را در مقابل Signal ،Telegram و WhatsApp قرار می‌دهد. TechCrunch به یک توسعه‌دهنده به نام Jane Manchun Wong اشاره می‌کند که پس از جستجو در اپلیکیشن Twitter Android این قابلیت را یافته است. توئیتر به این سایت خبری هیچ جواب رسمی نداد، اما اگر بخش‌هایی از این سیستم راه خود را به داخل اپلیکیشن باز کند، آزمایش در حال انجام در مراحل پیشرفته‌ای قرار دارد.
این ویژگی که بخشی از برنامه‌ی پیام‌های مستقیم توئیتر را شکل می‌دهد و در حال حاضر "مکالمه‌ی مخفی" نامیده می‌شود، کاربران را قادر می‌سازد کلیدهای رمزنگاری خود و دیگران را ببیند. این خیلی خوب است که در مورد سرویس جدید همه چیز را بدانیم، اما این محتمل است که توئیتر به این فکر می‌کند چگونه کاربرانش را محافظت کند. این قابلیت اولین‌بار توسط Edward Snowden در پایان سال ۲۰۱۵ پیشنهاد شده بود.
مانند بسیاری دیگر از پلتفرم‌ها، توئیتر نیز تحت موشکافی‌های دقیقی قرار دارد و اینکه همه‌ی آن‌ها نیاز دارند تا نشان دهند که می‌توانند نسبت به حفظ اطلاعات شخصی افراد قابل اطمینان باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه