تکنولوژی
الناز فرجی۲۰:۳۹ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۲ آذر

طی دهه های اخیر، فناوری لیزر بهبود چشمگیری را به همراه داشته است از جمله استفاده آن در زمینه های پزشکی، صنعتی و...
اما این ایده ای که الان با آن رو به رو هستیم،کمی بیشتر از بقیه موارد به چشم میخورد و قابل تحسین می باشد!
تیغ اصلاح صورت skarp، اولین وسیله ی شخصی اصلاح می باشد که از فناوری لیزر بهره می برد!
سازندگان تیغ skarp  معتقدند که روش همیشگی اصلاح مو که شامل تیغه های تیز فلزی، لایه ای از کرم اصلاح و آب برای شستشو می باشد، با لیزر نیز قابل انجام است! آن ها معتقدند که این تیغ اصلاحی دقیق و راحت را به ارمغان می آورد بدون هیچگونه خراش،بریدگی،سوختگی و یا حساسیت پوستی!
نمونه اولیه ی این تیغ از آلیاژ 6061 آلمینیوم ساخته شده که ظاهر یکسانی با دیگر تیغ ها دارد. اما به جای لبه ی فلزی، شاهد یک رشته ی نوری که همان لیزر کم قدرت و از نوع کلاس1 می باشد، هستیم.
یکی از محققان در زمینه ی پزشکی و فناوری لیزر بیان می کند که در موی انسان رنگساز های مولکولی وجود دارد که با طول موج نور میتواند بریده شود. هدف این تیغ نیز همین است! طراحی آن به صورتی می باشد که هیچگونه اثر جانبی به همراه ندارد و از نوع کم قدرت است.
برخلاف دیگر روش های لیزری حذف مو، این تیغ مو را گرم و ذوب نمیکند، باعث سوختگی نمی شود و بوی ناخوشایندی تولید نمی کند.  دقیقا شبیه یک تیغه عمل میکند و هررنگی از مو را  با هر نوع شرایط  پوستی می برد. برخلاف روش سنتی اصلاح، این تیغ  به یک باتری AAA قابل شارژ مجهزمی باشد.


این تیغ دارای پروانه بهداشتی و فناوری می باشد. برای اینکه بتواند مسیر خود را با موفقیت هر چه تمام تر طی کند، Skarp باید با سرعت وکارایی مشابه دیگر تیغه های فلزی قادر به اصلاح مو باشد و همچنین باتری آن بتواند تا یک ماه، استفاده ی معمولی را پوشش دهد. و البته باید دید که این تیغ در برابر ریش های ضخیم و زیاد چگونه ظاهر می شود!
قرار است این تیغ با قیمتی بالاتر از 200 دلار به فروش رسد!
اگر مراحل تست و کنترل مطابق برنامه پیش رود،  این محصول تا 3الی 4ماه دیگر روانه ی بازار خواهد شد.

برچسب هاSkarp Razor shaves
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

کیبورد جدید Razer می تواند iPad Pro شما را به یک لپ تاپ غیرواقعی تبدیل کند