ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۹ پنج شنبه ۲۷ آذر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال کاندیداتوری او در انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت: برنامه‌ای برای ریاست جمهوری نداشتم اما قانون روز گذشته مجلس شورای اسلامی هم شرایط سن 40 سال به بالا را تصویب کرد و من حائز این شرایط نیستم.
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدجواد آذری جهرمی دقایقی پیش در مراسم آنلاین یلدای کارآفرینی (یلداسامیت) افزود: دیروز برخی دوستان شوخی می‌کردند که مجلس با چارچوبی که برای کاندیداهای ریاست جمهوری تعیین کرد، اول اسم فرد را هم تصویب می‌کرد تا مخاطب آن مشخص شود.
او اظهار داشت: به نظر من این قانون متناسب با سیاست‌گذاری‌های مقام معظم رهبری نیست و احساس می‌کنم برخی به دنبال جوان دنباله‌رو هستند تا جوان پیشگام. این درحالیست که تاکیدات مقام معظم رهبری بر پیشروی جوانان است.
او در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه آیا پس از پایان دوره وزارت، استارتاپی راه‌اندازی خواهد کرد یا نه، گفت: نمی‌دانم استارتاپ می‌زنم یا نمی‌زنم اما فکر می‌کنم و طبیعتا باید شرایط را بررسی کنم. ضمن اینکه باید برخی مطالب را دسته‌بندی و برخی را برای آینده مستند کنم، در برخی حوزه‌ها هم باید خودم را برای آینده تقویت کنم.
جهرمی در پاسخ به اینکه استارتاپ دلخواهش چیست، توضیح داد: اگر یک روزی بخواهم روی بیزینسی کار کنم، قطعا روی شبکه توزیع کار می‌کنم که در ایران جای کار دارد. هم سود مناسبی برای مردم و هم برای تولیدکننده دارد و کسی که این گپ را پر کند، قطعا منفعت زیادی می‌برد اما پوتین آهنین، لباس آهنین و صبر زیاد می‌خواهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه