ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۱۹ شهريور

به گزارش فارس، وزیر ارتباطات درباره‌ی خبر ورود ۲ هزار سرور هاتگرام و تلگرام طلایی با ارز دولتی، گفت: هیچ اطلاعی در این باره ندارم. باید به کی قسم بخوریم که در این جریان نقشی نداریم.
نشست مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و وزارت نیرو درباره سند اقدامات مشترک ۲ وزارتخانه در حوزه‌ی کاربرد فناوری‌های نوین در صنعت برق امروز در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران درباره خبر ورود ۲ هزار سرور هاتگرام و تلگرام طلایی با ارز دولتی، گفت: هیچ اطلاعی درباره‌ی اینکه هاتگرام و تلگرام طلایی برای واردات سرور ارز دولتی گرفته‌اند یا خیر ندارم. باید به کی قسم بخوریم که در این جریان نقشی نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که گفته شده بود هاتگرام و تلگرام طلایی تا ۱۵ شهریور فقط مهلت دارند، گفت: دستوری برای فیلتر این شبکه‌ها به ما ابلاغ نشده است.
وزیر ارتباطات در پاسخ به این سوال که آیا مهلت جدیدی به هاتگرام و تلگرام طلایی داده شده است، گفت: اطلاعی ندارم.
جهرمی در پاسخ به سوالی درباره حذف آمار اشتغال زنان از سایت وزارت ارتباطات، گفت: این موضوع را در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ام و از بخش مربوطه توضیح خواستم که پاسخ آن‌ها را نخوانده‌ام و اکنون نمی‌توانم اظهار نظر کنم. البته آمار مربوطه در گزارش عملکرد سالانه‌ی وزارت ارتباطات قید شده و این حرف‌ها کار ژورنالیستی است که برخی‌ می‌خواهند حرفی زده باشند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه