کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۲ ارديبهشت

Ant Financial شرکت تابعه‌ی Alibaba که شرکت Alipay را اداره می‌کند، معامله‌ای با شرکت پردازنده‌ی خدمات First Data منعقد کرده است که به این شرکت اجازه می‌دهد خدماتش را در نقطه‌ی فروش با بیش از چهار میلیون شریک خرده فروش در آمریکا مورد استفاده قرار دهد. این معامله اولین نوع از این دست توسط Alipay در آمریکا است.
Alipay ادعا کرده 450 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد که سهم بالایی از این تعداد در چین هستند. اما این نوع خدمات در کشورهای جنوب شرق آسیا به خصوص بازارهای هدف توریست‌های چینی رشد داشته است و این به علت شیوه‌ی پرداخت آسان‌تر آن است. جایگزین‌های محلی نظیر Apple Pay و کارت‌های اعتباری سنتی به نظر بعید می‌رسد تأثیری جدی بر روی این حامی جدید Alipay داشته باشند.
استراتژی به کار گرفته شده توسط Alipay زمانی جذاب‌تر است که در نظر بگیرید Alibaba به عنوان شرکت مادر تخصصی تجارت Ant Financial در حال حرکت برای ورود به این بخش است و این اشتراکات بالقوه‌ای را بین این دو شرکت موجب می‌شود. هر چند استراتژی Ant Financial برای یک سیستم پرداخت پا بر جا در آمریکا کمی متفاوت است، این شرکت در تلاش برای به دست آوردن خدمات انتقال بین مرزی MoneyGram با مبلغی بالغ بر ۱/۲ میلیارد دلار پس از برنده شدن در جنگ مناقصه است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه