ایران و جهان
الناز فرجی۱۶:۸ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۳۰ فروردين

سری اخیر کانال علوم در این هفته تعداد بازدید کنندگان زیادی داشت.
طبق گزارشاتی که به ماشابل رسیده است رئیس جمهور، باراک اوباما به عنوان مهمان و میزبان در پنج سری از برنامه های کانال علوم  در پخش عصر گاهی، اخبار و آغاز هفته حضور داشت.
در بخش کوتاه، اوباما طیف گسترده ای از موضوعات به روز از قبیل نوآوری در بهداشت عمومی، فضا و فن آوری را ارائه کرد.
حضور او در بخش های کوتاه مختلف ،هر شب ساعت9 ، در کانال دانشمندان بر روی آنتن رفت که شامل قسمت های مختلف علوم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات مربوطه – از جمله نمایشگاه علوم کاخ سفید (در 13 آپریل) و فستیوال علوم و مهندسی در آمریکا بود.
دکتر جو هندلسمن مدیر دانشیار کاخ سفید در بیانیه ای به ماشابل گفت: پیشرفت در علم، وعده دستاورد های زیادی در زمینه بهبود سلامت انسان، مبارزه با تغییرات خطرناک آب و هوایی و رسیدن به مریخ را میدهد. تمام این هفته رئیس جمهور تاکید بر اولویت علم و پیشرفت آن داشتند و اشاره کردند که بهبود ملت ما و جهان در گرو نقش حیاتی پیشرفت و دستاورد های علمی است.
مارک اتکایند مدیر کل کانال علوم افزود: طرح های علمی دولت اوباما منجر به پیشرفت های جسورانه در اخبار علوم میگردد. ما بسیار هیجان زده هستیم که رئیس جمهور اوباما، یک قهرمان علمی، به روز رسانی های DNews را به سمع و بصر مخاطبانمان برساند.
هرچند DNews به عنوان یک سری اخبار تحت وب در سال 2012 آغاز به کار کرد، یک نسخه مرتبط با همان سبک در دسامبر در قالب نمایش 30 ثانیه ای وارد کانال علوم شد که توسط دومینگز و امی شیرا مدیریت شد.تا به امروز این مجموعه ها بالای 750 میلیون بازدید داشته اند.
درعین حال خود شبکه نیز  از حالت ثابت در آمده و و در سه ماهه اخیر با استفاده از دموی های کلیدی (به ویژه در بین مردان و زنان سنین 18-49 و زنان بین 25-54 ) بالاترین امتیاز بازدید را داشته اند.


بخش اخبار رئیس جمهور اوباما از 11 تا 15 آپریل هرشب ساعت 9 در کانال علوم بر روی آنتن پخش شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

نگاهی تصویری به 15 تا از بهترین ویژگی های iOS 9