نرم افزار
مهدی پرهیزی۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

Microsoft دو برنامه‌ی توسعه‌دهندگی خود را با نام‌های PowerApps و Flow در تاریخ ۱ نوامبر رونمایی خواهد کرد. PowerApps برنامه‌ای برای ساخت برنامه‌های تجاری موبایل و وب بدون نیاز به کدنویسی است. Flow نیز نسخه‌ی سرویس IFTTT شرکت Microsoft می‌باشد که با آن می‌توان اشتراک محتوا را به طور برنامه‌ریزی شده در شبکه‌های اجتماعی انجام داد.
انتخاب تاریخ ۱ نوامبر اتفاقی نیست. چرا که PowerApps و Flow در سرویس Dynamics 365 قرار دارند و بخش‌هایی از آن در این تاریخ آماده‌ی فروش می‌باشد. برای نمونه بخش Common Data Model در قلب سرویس Dynamics 365 در ابتدا قسمتی از برنامه‌ی PowerApps بوده است. 
Microsoft مدتی می‌شود که در حال تست برنامه‌های PowerApps و Flow می‌باشد. این شرکت اولین خبر از وجود برنامه‌ی PowerApps را که آن زمان Project Kratos نام داشت، در نوامبر ۲۰۱۵ اعلام نمود. هدف PowerApps طبیعتا امکان ایجاد برنامه‌ و یا سرویس برای کاربران تجاری، بدون حتی نوشتن یک خط از کد بیان شده است.
این شرکت برنامه‌ی Flow خود را نیز در آوریل ۲۰۱۶ معرفی نمود. Flow نیز در اصل زیربخشی از برنامه‌ی PowerApps که Logic Flows نام‌گذاری‌شده بود، می‌باشد. برای یافتن ریشه‌ی برنامه‌ی Flow می‌توان حتی به عقب‌تر نیز بازگشت؛ حتی به برنامه‌ی Logic موجود در سرویس Azure App.

برچسب هاMicrosoftPowerAppsFlow
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

طرح دعوی مایکروسافت علیه وزارت دادگستری آمریکا