گوناگون
رضا رزمی۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۵ خرداد

او سالها با سرطان مبارزه کرد اما نه کارش را رها کرد و نه مدیریت ابداعات و اختراعات اپل را.

نظر ده نفر از سرشناسان دنیایی تکنولوژی درباره استیو جابز:

بیل گیتس:

اولین ملاقات من با او 30 سال قبل بود. همکار، رقیب و دوست من بود.دنیا نمونه هایی مثل استیو را کم دیده است.این فرد تاثیر عمیقی روی دنیا گذاشته است. اثرات مدیریتی استیو روی نسل های بعدی نیز احساس خواهد شد. ما به اندازه کافی خوش شانس بودیم که با او همکار بودیم و این واقعا یک افتخار بزرگ است که نصیب ما شد.

مگ ویتمن مدیر اجرایی اچ پی:

سمبل بزرگی برای کارآفرینان که فناوری "سیلیکون ولی" را تحت تاثیر خود قرار داد. بازار نو آوری و ابداع با نام او الهام بخش بوده و خواهد بود.

مارک زوکربرگ مدیر اجرایی فیس بوک:

تشکر از استیو جابز بعنوان یک مربی و دوست خوب برای من!
تشکر از اینکه نشان داد با چیزی که می سازی، میتوانی دنیا را تغییر دهی!

لری پیج، مبدع گوگل:

استیو جابز مردی بزرگ با دستاوردهای حیرت انگیز و درخششی بی نظیر بود. نمونه واقعی کم گوی و گزیده گوی چون در، بود. او روی تجربه کاربر بیش از هر چیز دیگر تاکید همیشگی داشت و البته برای من این موضوع الهام بخش بود. حتی وقتی من مدیر اجرایی گوگل شدم مرا همیشه راهنمایی می کرد و سعی می کرد نالج و دانش خود را با من به اشتراک گذارد.(هر چند همیشه این مشاوره ها برای من 100 درصد کارآ نبودند.) خانواده گوگل و اپل با هم یکی هستند!

سرگئی برین مبدع گوگل:

از روزهای اول تاسیس گوگل، همراه با لری پیج نوع نگاه ما به کاپرتینوی استیو؛ طور دیگری بود. استیو، تعالی ات را با لمس کردن ابزارهای ساخته شده توسط مدیریت ات در اپل همیشه لمس می کنیم.

جرج لوکاس، فیلم ساز و تهیه کننده:

سحر و جادو را می توان در استیو جابز و محصولاتش دید. پتانسیل او درباره هر چیزی که لمس می کرد را می توان دید.

آرنولد شوارزنگر فرماندار کالیفرنیا:

استیو یکی از بزرگترین مبدعان کالیفرنیا است.مرد درخشان 50 سال اخیر و 100 سال آینده خواهد بود.

باب ایگر مدیر اجرایی والت دیسنی:

استیو یک دوست عالی و مشاوری قابل اعتماد بود. میراث استیو فراتر از ابزاری است که ساخته چرا که میلیونها نفر از مردم دنیا از او الهام گرفته و می گیرند.زندگی ها را تغییر داد و فرهنگ را بازتعریف کرد. او یک اصیل خلاق بود و ذهن تخیلی او اطراف خود و دنیای فناوری را تبیین کرد. با وجود همه آنچه گفته شد احساس می شد او تازه اول راه است.

جری یانگ موسس یاهو:

او برای من یک قهرمان بود.قهرمانی همیشه رو به تعالی!
او نه تنها به من مشاوره می داد و مشوق من بود، همچنین او به همه ما نشان داد که چگونه ابداعات مان، می تواند زندگی ما را تغییر دهد.

اوباما:

او یکی از مبدعان بزرگ امریکایی بود و یک شجاعی که متفاوت فکر می کرد و به اندازه کافی هوشش را داشت تا دنیا را تغییر دهد.از گاراژ خانه اش یکی از موفق ترین کمپانی های دنیا را ساخت. پی سی ساخت و اینترنت را درون جیب ما گذاشت.

برچسب هاStive jobs
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

چگونه باعث شویم دختران بیشتری به صورت جدی به علم کامپیوتر علاقه مند شوند