گوناگون
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ سه شنبه ۱۸ شهريور

دیدار هربرت دیس، مدیرعامل فولکس واگن با ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا موجب گمانه زنی هایی درخصوص هرگونه همکاری میان این دو شرکت خودروساز شد.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این دیدار موجب شد این فرضیه که فولکس واگن، بزرگترین خودروساز جهان که در مسیر تولید انبوه خودروهای الکترونیکی قرار گرفته، قصد دارد تا پیوندهای مستحکم تری با تسلا، رقیب استارتاپی خود برقرار کند.
دیس هفته گذشته ایلان ماسک را در شهر براونشوایگ آلمان دیدار کرد و در طی این دیدار، فولکس واگن به ماسک اجازه داد تا جدیدترین خودروی الکترونیکی خود مدل ID.3 را براند.
مدیرعامل فولکس واگن در پستی که در لینکدین منتشر کرده و حاوی ویدئویی از رانندگی این دو مدیر خودروساز است، گفته است: اگر بخواهم شفاف بگویم، ما فقط ID.3 را راندیم و صحبت کردیم. هیچ معامله ای یا همکاری صورت نگرفته است.
او افزوده است: ایلان، متشکرم! امیدوارم این ویدئو را دوست داشته باشی. راندن ID.3 با تو عالی بود. فقط به گشتاور با سرعت بالاتر حساس بودی. همانطور که بهت گفته بودم: بله ما در باند پرواز هستیم اما نیازی به تیک آف نیست. این یک ماشین اسپرت نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه