اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۳ فروردين

شرکت آمریکایی نرم افزار Adobe با معرفی ویدیویی نشان می دهد چگونه می توان تصاویر سلفی را با ویرایشگر جدید تغییر داد. در این ویدئو نشان داده شده است که شما می توانید موقعیت زوایا در صورت، سر و  فیلتر های متنوعی را بر روی عکس اعمال کنید.
Adobe با نمایش این ویدئو قصد دارد به کاربران امکان ویرایش تصاویر را با استفاده از نرم افزار Adobe Sensei نمایش دهد. با استفاده از این نرم افزار حتی می توان بدترین تصاویر سلفی را به تصاویر نسبتا معقول و مناسب تبدیل کرد.
علاوه بر ویژگی هایی نظیر تغییر زاویه شیب سر و موقعیت چهره ی سوژه در کادر، می توان از ویژگی های تغییر فوکوس و اصلاح نواقص صورت و مانند آن در ویرایشگر استفاده کرد. یکی از ویژگی های بسیار جالب این برنامه، استفاده از گزینه ی "fit" برای قرار دادن عکستان در درون عکس های آماده است. Adobe Sensei برای پردازش تصاویر و تغییرات در آن ها از هوش مصنوعی استفاده می کند در نتیجه نیاز به سیستم هایی با قدرت پردازش بالا برای اجرا دارد. برای اجرای قابلیت های این برنامه در دستگاه به مواردی همچون فضای زیاد حافظه ی ذخیره سازی و پردازنده با قدرت بالا برای بهبود عمکرد دستگاه نیاز خواهد بود. تاریخ ارائه ی عمومی ویرایشگر Adobe Sensei هنوز مشخص نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه