سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۹ ارديبهشت

لابراتوار HyperX، بخشی از کمپانی Kingston Technology، از موس بازی جدید خود با نام Pulsefire FPS پرده برداری کرد. به گفته ی مدیران این کمپانی، این موس برای عملکرد هر چه بهتر بازی کننده ها در هنگام بازی طراحی شده و از همه مهمتر با قیمتی مقرون به صرفه به بازار ارائه خواهد شد.
برای رسیدن به پارامترهای مورد نیاز در این محصول، توسعه دهندگان از حسگرهای اپتیکال PixArt 3310HyperX استفاده کرده اند که دقت DPI در این موس با توجه به نیاز کاربر، می تواند در چهار حالت 400، 800، 1600 و 3200 تنظیم شود. همچنین سوییچ‌ها به قطعات کمپانی Omron مجهز شده که سرعت زمان پاسخ عمل را تا حد ممکن افزایش می دهد و گفته می‌شود که کلیدهایش تا ۲۰ میلیون بار کلیک تضمین شده است.
وزن این موس تنها 95 گرم است که این وزن به طور مساوی در کل موس توزیع شده است. از طرف دیگر تا جایی حرکت یکنواخت جلوگیری نمی کند، مواد به کار برده شده در در دو طرف موس از لغزش آن در دست جلوگیری می کند.
البنه نماینده ی HyperX با افتخار اعلام کرد، محصول Pulsefire FPS در پاسخ به درخواست بسیاری از علاقه مندان برای تولید لوازم جانبی مخصوص به بازی طراحی و تولید شده است. این موس یکی از مناسب ترین گزینه ها برای علاقه مندان به سری بازی های شوتر و حرفه ای ها در دنیای بازی است، چراکه تا حد ممکن دقت و واکنش بازی کننده را بالا خواهد برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه