موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۷ مهر

گوشی هوشمند OnePlus 5T قرار است در تاریخ 5 نوامبر در چین، رونمایی شود. کمپانی OnePlus به تولید گوشی های مقرون به صرفه ی بدون فریم 5T ادامه خواهد داد. بنا به ادعای توسعه دهندگان کمپانی، محصول OnePlus 5T، عصر جدیدی از تولیدات کمپانی را رقم خواهد زد.
این کمپانی چینی که توانسته با عرضه‌ی گوشی های مقرون به صرفه‌ی خود، بازار گوشی های موبایل را فتح کند اعلام کرده که این بار در مورد هزینه‌ی محصول جدید با کمی سنت شکنی، با قیمت اندکی بالاتر از مدل های قبلی ارائه خواهد شد.
البته در مورد این که این میزان اندک افزایش قیمت چقدر خواهد بود، گزارشی در دست نیست. اما به نظر می‌رسد، گوشی هوشمند بدون فریم OnePlus 5T با داشتن چنین ویژگی هایی افزایش قیمت قابل توجهی داشته باشد.
گفتنی است تنها تفاوت گوشی هوشمند جدید با مدل های قبلی، در صفحه نمایش آن است. با توجه به استراتژی متخصصین این کمپانی، به تدریج مدل پنجم از بازارهای جهانی حذف خواهد شد و بنابراین، امیدوار است که پرچمدار جدید، سطح بالایی از فروش را به خود اختصاص دهد. به گفته‌ی نماینده‌ی این کمپانی مشخصات فنی در محصول جدید تغییر زیادی نخواهد کرد اما به احتمال زیاد از پردازنده‌ی Snapdragon 835 و رم 8 گیگابایتی در این محصول استفاده خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه