سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱۰ آبان

کمپانی چینی Xiaomi با تولید محصولات جدید و متنوع توانسته است برنده بازار جهانی لوازم دیجیتال شود. به تازگی نیز قرار است این کمپانی محصول جدید تستر کیفیت هوا را تحت نام این برند، در تاریخ 2 نوامبر به بازار عرضه کند.
گجت تولید شده می تواند به طور قابل توجهی در خانه های هوشمند مفید واقع شود و اطلاعات آلودگی هوا را لحظه به لحظه به فرد گزارش بدهد. بر روی این دستگاه صفحه نمایش کوچکی قرار دارد که میزان باتری، اطلاعات محیط و ساعت را نشان می دهد. مشخصات دیگری از این دستگاه در دسترس نیست، اما قاعدتا باید اصلی ترین ویژگی این دستگاه امکان اتصال آن با گجت های دیگر در خانه های هوشمند باشد. اتصال بی سیم اجازه می دهد، دستگاه در هر جای خانه یا اتاق قرار گیرد تا همیشه در اتاق هوای پاک جریان داشته باشد. ایده های نو در محصولات این کمپانی سبب شده تا در میان کاربران محبوبیت زیادی را به دست بیاورد.
لازم به ذکر است که شرکت Xiaomi، علاوه بر عرضه گوشی های هوشمند، محصولاتی نظیر روترهای Wi-Fi، تلویزیون، دوربین و حتی دوچرخه تولید کرده است. تحلیلگران پیش بینی می کنند با رشد بی سابقه این کمپانی، در آینده ای نزدیک شهرت این برند فراتر از حد انتظار خواهد رفت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه