سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱۹ دي

در نمایشگاه بین المللی لوازم الکترونیکی در ایالات متحده از اولین هواپیماهای بدون سرنشین در جهان که وظایف یک جارو برقی را انجام می دهد، رونمایی شد. طراحی این پهپاد به گونه ای است که برای انجام کارهایی به صورت کاملا مستقل برنامه ریزی شده است.
توسعه دهندگان قصد دارند تا با طراحی این دستگاه به نتایج بسیار خوبی دست پیدا کنند. برنامه ریزی ها در این کوادکاپتر به گونه ای است که می تواند مناطق کثیف را پیدا کرده و آنها را تمیز کند. البته در حال حاضر شارژ این دستگاه محدود است و دستگاه نیز نیاز به تست های بیشتری دارد.  یکی از ویژگی های مهم این دستگاه در امر پاکیزگی در زمینه سیستم کنترل هوا است. این گجت به طور مداوم بر ترکیبات موجود در هوای اتاق نظارت دارد و به هنگام احساس آلودگی فیلتر های نظافت خود را روشن خواهد کرد و همچنین می تواند با اسپری خوشبو کننده، هوای اتاق محیط را مطبوع نماید.
تاکنون ایده های بسیاری در مورد این پهپاد به ثبت رسیده است، اما سازندگان این مدل نسبت به آینده محصول خود بسیار خوشبین هستند. به گفته آنها کشورهایی با آلودگی هوا، نظیر چین به طراحی چنین پهبادهایی در مقیاس بزرگ برای از بین بردن آلودگی هوا در شهر های پرجمعیت نیازمندند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه