ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۲ مرداد

لایحه‌ی نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات پس از دو سال توقف، در مجلس به بحث و بررسی گذاشته می‌شود.
به گزارش پویا؛ رمضانعلی سبحانی‌فر در نشستی با خبرنگاران با بیان اینکه باید در حوزه‌ی متولیان صنف فاوا بازنگری شود، اظهار کرد: این موضوع نتیجه‌ی این است که متأسفانه امروز شاهد آن هستیم که اتحادیه‌ها و اتاق‌های مختلفی تشکیل شده و هر کدام خود را مدعی بخش‌های مختلف حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات می‌دانند و از سوی دیگر با توسعه‌ی این حوزه، هر روز این بخش گسترده‌تر شده و متولی جدیدی نیز پیدا می‌شود.
وی افزود: در این رابطه لایحه‌ای از دو سال پیش در مجلس شورای اسلامی برای تشکیل نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات مطرح است تا تمامی این حوزه را تحت پوشش قرار دهد.
رئیس کمیته‌ی ICT مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: البته این لایحه مدت زمان زیادی است که متوقف مانده اما امیدواریم به کمک سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دوباره این بحث در مجلس مطرح شود.
سبحانی‌فر با تأکید بر اینکه سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور حتی تا دل استان‌های دورافتاده هم رفته و به خوبی استقرار یافته است، گفت: به نظر می‌رسد با ارتقای این سازمان به نظام مهندسی فناوری اطلاعات و ارتباطات بتوان یک مجموعه‌ی متمرکز با اختیارات و وظایف جامع و کامل داشته باشیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه