تکنولوژی
مریم طاهری۱۴:۲۴ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۲ بهمن

در 8 فوریه 2017 ال‌جی طی همکاری با شرکت گوگل قرار است دو ساعت ‌هوشمند جدید خود را با سیستم ‌عامل اندروید ویر 2 رونمایی کند. این دو ساعت که به اولین ساعت ‌های اندروید ویر 2 تبدیل می‌شوند پیش از این در بنچمارک‌های مختلف رویت شده‌اند و امروز ساعت‌هوشمند Sport در بنچمارک Geekbench دیده شده است. گفته می‌شود ساعت ‌هوشمند Style ال‌جی با قیمت 249 دلار و ساعت ‌هوشمند Sport با قیمت 349 دلار برای فروش در نظر گرفته شده است.
ساعت ‌هوشمند Sport ال‌جی با قابلیت‌ های ویژه ای از قبیل حسگر ضربان قلب، نسل چهارم اینترنت همراه به همراه قابلیت برقراری تماس بدون نیاز به گوشی، GPS و NFC وارد بازار می‌شود. ساعت‌ هوشمند Style ال‌جی تاییدیه‌ی IP67 را کسب کرده در حالی که ساعت Sport توانسته تاییدیه‌ی IP68 را دریافت کند.
براساس بنچماری که امروز از ساعت‌ هوشمند مورد اشاره منتشر شده، ساعت Sport به پردازنده‌ای نامشخص چهارهسته‌ای مجهز شده که توانایی پردازش تا حداکثر 1.09 گیگاهرتز را دارد. این بنچمارک نشان می‌دهد که ساعت ‌هوشمند جدید ال‌جی به حافظه‌ی رم  768 مگابایتی مجهز خواهد شد و نام کد رمز swordfish را نیز برای این ساعت تایید کرد. از دیگر ویژگی های این گجت پوشیدنی می‌توان به نمایشگری 1.38 اینچی، رزولوشن 480 در 480، 4 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و باتری 430 میلی‌آمپری اشاره کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه