تکنولوژی
حمید رضا مازندرانی۲:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۲۴ شهريور

شرکت سامسونگ تایید کرده که بخش پرینتر خود را به قیمت 1.05 میلیارد دلار به اچ پی می فروشد، تا بتواند بر فعالیت های اصلی خود تمرکز نماید. سامسونگ می خواهد در ابتدای ماه نوامبر بخش پرینتر خود را به صورت یک شرکت مجزا در آورد و سپس به فروش برساند، که البته منتظر تصمیم سهامداران است. بخش پرینتر سامسونگ 6000 کارمند دارد و در سال گذشته 1.8 میلیارد دلار فروش داشته است.
سامسونگ می گوید که قرار است پرینترها را اچ پی تولید کند ولی در بازار کره آن ها با برند سامسونگ به فروش برسند. مشابه این کار را HP با شرکت کانن انجام داده و پرینترها و دستگاه های کپی این شرکت را تولید می کند. لازم به ذکر است این کمپانی آمریکایی اخیراً فناوری Multi Jet Fusion را معرفی کرده که یک پرینتر سه بعدی است و امیدوار است همین امسال آن را با قیمت 120000 دلار روانه بازار نماید.
در جریان این قرارداد اچ پی از سامسونگ 6500 گواهی ثبت اختراع و 1300 مهندس و محقق دریافت می کند و یکی از مدیران سابق سامسونگ نیز وارد هیئت مدیره اچ پی خواهد شد. به نظر می رسد این قرارداد، که به نوعی تلاش سامسونگ برای کاهش هزینه های عملیاتی این شرکت باشد، تا آخر امسال نهایی گردد.

برچسب هاHPPrinterSamsung
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Samsung واحد پرینتر خود را به HP می‌فروشد