موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳ مرداد

به نوشته‌ی پیوست، سامسونگ از نسخه 5G گلکسی Z Flip رونمایی کرد. با توجه به توسعه شبکه 5G در سراسر جهان، کاربران اکنون می‎توانند تاثیر نسل جدید ارتباطات را در امکان اشتراک‌گذاری سریع‌تر و بیشتر فایل‌ها، بازی و کارهای دیگر، مشاهده کنند.
به گزراش روابط‌عمومی سامسونگ، تی ام رو، مدیرعامل سامسونگ موبایل می‌گوید: «ما در سامسونگ همچنان به تلاش خود برای فراهم کردن دسترسی میلیون‌ها کاربر به فناوری 5G ادامه می‎دهیم. ما همواره  تعهد خودمان به افزایش دسترسی همگانی به 5G را نشان داده‌ایم.»
او افزود: «خیلی خوشحالیم که نسلی جدید از سرعت و نحوه ارتباط را به گلکسی Z Flip آورده‌ایم که در واقع عضوی جدید را به سری محصولات با قابلیت 5G ما اضافه کرده و گزینه‌های بیشتری را در اختیار کاربران‌مان قرار می‌‎دهد.»
نسخه گلکسی Z Flip 5G اولین عضو از محصولات خانواده سامسونگ است که مجهز به نسخه 5G تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس شده است. این پلتفرم جدید با ارتقای عملکرد اجزای پردازشی دستگاه، قدرت استفاده از سرعت 5G را بالاتر برده و سرعت رندر کردن تصاویر را در بخش گرافیک تقویت می‌کند.
نسخه گلکسی Z Flip 5G بدون بزرگتر شدن اندازه گوشی، سرعت نسل پنجم را در اختیار کاربر قرار داده است. سامسونگ قطعاتی که برای زندگی متصل امروز نیاز است را در نسخه 5G اضافه کرده و در عین حال زیبایی و تمایز این محصول را همچنان حفظ کرده است. نسخه گلکسی Z Flip 5G در دو رنگ اصلی خاکستری (Mystic Gray) و برنزی (Mystic Bronze) عرضه خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه