نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۳ آبان

LastPass یکی از معروف‌ترین سرویس‌های مدیریت پسورد است. کاربران این سرویس، از این پس می‌توانند برای مدیریت پسوردهای خود روی موبایل، از این اپلیکیشن به صورت رایگان استفاده کنند. اما رایگان بودن این سرویس تنها تا زمانی خواهد بود که شما اطلاعاتتان را از یک موبایل به موبایل دیگر و یا از یک تبلت به تبلت دیگر سینک کنید. برای مثال اگر بخواهید اطلاعات روی موبایل را با تبلت یا کامیپوتر شخصی سینک کنید، LassPass از شما به صورت سالیانه ۱۲ دلار اخذ خواهد کرد. از سویی دیگر اپلیکیشن‌های رقیب، مانند 1Password، درصدد ایجاد روش مشابهی برای تلفن همراه برآمده‌ که نشان‌دهنده‌ی میزان محبوبیت این شیوه می‌باشد. 1Password نیز یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های مدیریت پسوورد برای iOS، Android و رایانه‌های رومیزی می‌باشد.
در طول سال‌ها، ویژگی‌های پرداخت دیگری به این سرویس LastPass اضافه شده است که هزینه‌ی اشتراک نسخه‌ی Premium یکی از آن‌هاست. بدان معنا که برای سینک بدون محدودیت میان دستگاه‌ها، باید سالیانه مبلغی برای حساب کاربری Premium این سرویس پرداخت شود. بر اساس طرح جدید، اختلاف بین خدمات رایگان و پرداختی بیشتر احساس می‌شود.
کاربران Premium سرویس مذکور، هنوز هم پرداخت هزینه‌ی اشتراک به منظور دسترسی به family password ، سیستم احراز هویت دو عاملی مانند YubiKey و Sesame، ذخیره‌سازی فایل‌های پنهان، شناسایی اثر انگشت بر روی دسکتاپ، اولویت پشتیبانی از مشتری و تبلیغات رایگان نرم‌افزار password vault را خواهند داشت. در حال حاضر خدمات رایگان شامل احراز هویت دو عامل، ایجاد پسوورد و همگام‌سازی میان حداکثر دو دستگاه مختلف و دسترسی از دستگاه‌های نامحدود می‌شود.
از زمانی که سرویس LastPass توسط LogMeIn به مبلغ ۱۱۰ میلیون دلار خریداری شد، مطابق با آمار سرویس تحلیلگر App Annie، رتبه بندی آن در  App Store و Google Play عملا بدون تغییر باقی مانده است. رتبه‌بندی‌های ثابت معمولا نشانه‌ی خوبی در ایجاد اصول اولیه‌ی سرویس رایگان LastPass می‌باشند.

برچسب هاPasswordLastPass
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

LastPass به عنوان اولین عامل مدیریت رمزعبور درextension Edge می باشد