کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۴ آبان

قیمت سهام Fitbit امروز با افتی ۳۰ درصدی مواجه شد.James Park، مدیر عامل Fitbit در بیانیه‌ای اذعان داشت در حال حاضر میزان سود به ازای هر سهم، در 3 ماهه‌ی چهارم حدود ۰/۱۴ الی ۰/۱۸ دلار است که به مراتب کمتر از پیش‌بینی  ۰/۷۵ دلاری تحلیلگران می‌باشد. برآورد مالی سالانه‌ی این شرکت نیز، برخلاف پیش‌بینی‌ها حدود ۲/۳۲ الی ۲/۴ میلیارد دلار کاهش داشته است. وی برآورد مالی این هفته را، با در نظر گرفتن آغاز تعطیلات سال نوی میلادی، برای سازندگان لوازم الکترونیکی مصرفی و خرده‌فروشان بحرانی اعلام کرد.
لازم به ذکر است محصولات پوشیدنی‌ Fitbit با شرکت‌های Garmin و Apple در رقابت تنگاتنگ قرار دارد. در ۳ ماهه‌ی سوم، محصولات موفق پیشین Fitbit یعنی دو دستبند هوشمند سلامتی Charge 2 و Flex 2 روانه‌ی بازار شد. اما حتی با در نظر گرفتن مشتریان جدید هم، واحد فروش شرکت مذکور رشد ۱۱ درصدی را گزارش داد و محصول جدید هم نتوانست فروش مورد نظر این شرکت را موجب شود.
درآمد این شرکت به ازای هر سهم در ۳ ماهه‌ی پیشین، مطابق با برآوردهای تحلیلگران ، ۰/۱۹ دلار بوده است. درآمد کل آن نیز، نسبت به سال گذشته ۲۳ درصد افزایش داشته که به مبلغ ۵۰۴ میلیون دلار رسیده است.

برچسب هاFitbit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

معرفی Huawei Fit