پوشیدنی
مصطفی طبری۱۵:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۱ تير

در حال حاضر سنسورهای گلفی وجود دارند که حرکات چوب گلف را ردیابی می کنند و سنسورهای دیگری نیز هستند که آماری از بازی را به شما ارائه می کنند. اما چه میشد اگر سنسوری وجود داشت که هر دو کار را باهم انجام می داد؟
سنسور گلف PIQ دارای امکانات زیادی شامل NFC، GPS بلوتوث و حسگر تشخیص حرکت 13 محوره می باشد. کمپانی سازنده ادعا می کند این دستگاه سبکترین و زیباترین مسافت سنج جی پی اسی می باشد که می توانید بر روی دستکش گلف خود نصب کنید. نمایشگر روشن LED این دستگاه به شما فاصله ها را نشان می دهد و به لطف Mobiltee، 35 هزار زمین بازی در دیتابیس این دستگاه ثبت شده که می تواند تشخیص دهد شما اکنون در کدامیک از آنها مشغول بازی هستید.


زمانی که به توپ ضربه می زنید این دستگاه میزان ارتفاع، سرعت چوب، زمانی که چوب در هوا بود و غیره را اندازه گیری می کند. برای اینکه این دستگاه تشخیص دهد شما از چه چوبی استفاده می کنید، 18 تگ NFC به همراه دستگاه عرضه شده که به دسته چوب وصل می شوند. کافیست چوب گلف را به سنسور PIQ تماس دهید تا اطلاعات ضربه ای که می زنید از طریق بلوتوث به گوشی هوشمندتان ارسال شود. همزمان مکانی که شما ضربه خود را زدید و فاصله ای که توپ طی کرده نیز اندازه گیری می شود تا بعداً بتوانید بازی خود را تحلیل کنید.
این دستگاه اکنون بصورت پیش سفارش در اروپا برای مدتی محدود به قیمت 199 یورو عرضه شده که در آینده به 269 یورو افزایش پیدا خواهد کرد. کاربرانی که این دستگاه را سفارش دهند می توانند در سپتامبر آن را دریافت کنند.
به گفته PIQ، این دستگاه در اواخر آگوست نیز با قیمت 300 دلار در آمریکا عرضه خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سنسور صندوق پستی Postybell فاصله ها را از ببن می برد