گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۷ آذر

سنگاپور جلوتر از هر کشور آسیایی دیگر در حوزه‌ی تکنولوژی‌های نو گام برداشته است که این امر منجر به رشد تجارت الکترونیکی این کشور از جهات مختلفی شده است.
این شاخص نشان‌دهنده‌ی آن است که این کشور تا چه اندازه و با چه ضریب نفوذی از تکنولوژی در زیرساخت‌های خود بهره برده است. همچنین می‌توان از این شاخص به المان‌هایی چون کیفیت خطوط ارتباط داده‌ی این کشور، کارایی لوجستیکی و راحتی استفاده‌ی کسب‌وکارها از زیرساخت ارائه‌شده اشاره نمود.
بر طبق آمار منتشر شده، سنگاپور رتبه‌ی ۶ام را در بین ۱۳۵ کشور شاخص‌گذاری‌شده به خود اختصاص داده است. این کشور همچنین تنها کشور آسیایی است که در بین ۱۰ کشور برتر دنیا قرار دارد. ۳ کشور برتر این شاخص، آلمان، هلند و سوئد می‌باشند. ژاپن رتبه‌ی ۱۵ام و چین ۴۴ام را در اختیار داشته است.
در این گزارش همچنین آمده است که شاخص دیجیتال‌سازی ۹.۴ درصد از اقتصاد جهانی را شامل می‌گردد. رشد اقتصاد جهانی در سال‌های اخیر به دلیل افت رشد فزاینده‌ی اقتصاد چین، با کاهش روبه‌رو بوده است. سازمان تجارت جهانی نیز حجم تجارت جهانی در سال ۲۰۱۶ را به کم‌ترین میزان خود از زمان رکود اقتصادی سال ۲۰۰۹ پیش‌بینی کرده است.

برچسب هاSingapore
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ماشین‌های کوچک بدون راننده برای زمین‌های گلف، در سنگاپور مورد آزمایش قرار می‌گیرند