پوشیدنی
دنیا شکوهی۱۲:۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ خرداد

سونی به طور تصادفی اپلیکیشن اسمارت باند 2 خود را بر روی گوگل پلی قرار داد، که خبر از ارائه گجت پوشیدنی بعدی آن میدهد.
اسمارت باند قبلی سونی قرار بود تا ساده باشد، هیچ چیز غیر معقولی برای دنیای رقابت نداشت. ضد آب و رده پایین بود و از مرکب الکترونیک استفاده میکرد، که باعث میشد در روزهای روشن به آسانی خوانده شود. برای کسانی که منتظر ردیاب تناسب بودند، به علت نداشتن مونیتور ضربان قلب و  ارتفاع سنج مقداری مایوس کننده بود.
طبق توضیحات اپلیکیشن، اسمارت باند 2، تعدادی از این قابلیتهای تناسب اندام با درخواست بالا را پشتیبانی میکند. به طور مشخص، مونیتور ضربان قلب و همچنین شامل تمرینات ضربان است. پلیس اندروید اپلیکیشن را قبل از اینکه از قفسه های دیجیتال بیرون بیاید دانلود کرده است، و تعدادی اسکرین شات از آن به اشتراک گذاشته است.
نه چندان هوشمند.
به نظر میرسد اسمارت باند 2 ، تمام کارهایی که اسمارت باند اول شما انجام میداده است را شامل میشود، مانند باخبر کردن شما از پیامهای ورودی، دنبال کردن قدم های شما و همچنین دنبال کردن خواب شما. به نظر میرسد کلیدی روی دستگاه به شما اجازه گرفتن اسنپ شات از اطلاعات بر روی صفحه میدهد، تا امکان باز گذاشتن تب های مهم را در طول روز به شما بدهد.


با نبودهن هیچ اعلام رسمی، کسی نمیداند که اسمارت باند 2 چه زمانی برای مچ دست شما آماده است. یا چه قیمتی خواهد داشت. اما با شروع پیش از موعد سونی و به اشتراک گذاری کامل اپلیکیشن، به زودی همه چیز مشخص خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل پلی در بروز رسانی جدید