تکنولوژی
سید سجاد احمدی۲۲:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۹ تير

تماشای ویدئوهای 360 درجه ای بسیار هیجان انگیز است اما هنوز هم یک مشکل بزرگ در این زمینه وجود دارد؛ زمانی که تصویر تمام زاویه دید شما را پوشش می دهد صدا این کار را نمی کند. شرکت Dolby و Jaunt به تازگی کارهای جالبی در این زمینه انجام داده اند و به شما امکان این را می دهند که همانطور که از یک ویدئوی 360 درجه ای لذت می برید صدا هم برای شما به همان صورت پخش شود.
استاندارد های بالاتر Dolby از طریق برنامه Jaunt در دسترس است و بر روی پلتفرم های GearVR، Oculus Rift، Vive و همچنین در هدست های واقعیت مجازی که با گوشی های هوشمند کار می کنند در دسترس است.
بیشتر ویدئوهایی که Jaunt از طریق برنامه خود در دسترس کاربران قرار داده در زمینه موسیقی می باشند و جدیداً برای جشن گرفتنِ این همکاری مشترک فیلمی 10 دقیقه ای از مرد بزرگ موسیقی آقای Paul McCartney در برنامه خود در دسترس بینندگان گذاشته است. فیلمی به همراه عکس ها، پشت صحنه ها و البته با هنرنمایی این مرد بزرگ. فایل صوتی این فیلم توسط آقای جی اوف امِریک به استانداردهای جدید Dolby Atoms رسیده است. Dolby در این باره گفته که صدا به طوری طراحی شده که تجربه بیننده هربار که این فیلم را تماشا می کند دستخوشِ تغییر شود و دقایقی لذت بخش برای بازدیدکننده به ارمغان میاورد.

برچسب هاVR library
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لباس موشن کپچر مقرون بصرفه که تجربه ای ناب از واقعیت مجازی را ارائه می دهد