تکنولوژی
مریم طاهری۲۲:۳ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۹ بهمن

تا برگزاری کنگره جهانی موبایل 2017 زمان زیادی باقی نمانده است. اکنون شاهد شمارش معکوس موتورولا در وب ‌سایت شعبه آلمان از این شرکت هستیم که 22 روز دیگر، یعنی 26 فوریه  آغاز می شود.
26 فوریه ، سایر سازندگان نیز محصولات جدید خود را در کنگره جهانی موبایل 2017 معرفی خواهند کرد. شرکت موتورولا نیز کنفرانس خود را در همین تاریخ برگزار می‌ کند.
اما در مورد اینکه چه محصول یا محصولاتی در این نمایشگاه توسط موتورولا معرفی می‌شوند اطلاعات دقیقی در دست نیست و تنها براساس شایعات قبلی می‌توان در انتظار موتو جی 5 (Motorola Moto G5) بود. به‌ علاوه احتمال رونمایی از گوشی های موتو جی 5 پلاس (Motorola Moto G5 Plus) و موتو زد مدل 2017 (Motorola Moto Z 2017) نیز وجو دارد. البته از قبل هم کمپانی لنوو به صورت رسمی حضور خود در این نمایشگاه را تایید کرده بود، اما هیچ اطلاعاتی از تاریخ آن و جزئیات مربوط به برنامه‌ های این شرکت در دست نبود.
مورد دیگری که احتمالا توجه‌ شما را به خود جلب کرده، وجود اختاپوس طلایی روی لوگوی موتورولا است. هنوز معنای چنین چیزی به صورت قطعی مشخص نشده، اما شکی نیست که طراحان، وجود این علامت را بی ‌هدف قرار نداده‌اند. آیا معنای این اختاپوس یا هشت پای طلایی، معرفی گوشی های بیشتر با پردازنده هشت هسته‌ای است یا سازندگان به دنبال معرفی محصولی ضد آب هستند؟ شاید این شرکت نیز بخواهد همانند سونی، نسخه‌ای اختصاصی از اندروید را در اختیار کاربران قرار دهد.
به هر صورت حدس و گمان‌های بسیاری در مورد شمارش معکوس موتورولا وجود دارد که برای رسیدن به پاسخ آن باید منتظر بمانیم.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه