موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۹ جمعه ۳۱ مرداد

شیائومی اعلام کرده است استراتژی اصلی این شرکت طی 10 سال آینده عرضه گوشی هوشمند و AIoT خواهد بود که براساس آن نه تنها می خواهد بهترین گوشی های جهان را تولید کرده و با نصف قیمت بفروشد بلکه گوشی های هوشمند را به اکوسیستم زندگی هوشمند تبدیل کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، لی جون، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شیائومی، این خبر را در مراسم نهمین سالروز تولد اولین گوشی هوشمند شیائومی و و دهمین سال تولد اولین نسل از سیستم عامل MIUI اعلام کرده است.
این کمپانی تصریح کرده است که ارتباطات هوشمند بیش از گذشته با زندگی مردم همگرا خواهد شد و استراتژی اصلی گوشی هوشمند و AIoT موجب تجمیع و هم افزایی منافع زندگی هوشمند خواهد شد.
شیائومی برای یک دهه آینده سه اصل اساسی تشویق به اکتشاف و نوآوری، بهترین قیمت و کارآیی و کالاهای عالی و با کیفیت را به طور کلی در دستور کار خود قرار داده است.
برای راهبری این استراتژی تازه، شیائومی برنامه مشارکتی و برنامه کارآفرینی دهه جدید را به منظور ترویج وفاداری، کمال گرایی و چابکی مدیریت خواهد کرد.
به منظور اجرا و توسعه این برنامه ها، این شرکت چهار مدیر ارشد و شریک را به تیم شرکای خود افزوده است که با حضور آنها تعداد اعضای مدیریتی آنها به 9 نفر افزایش می یابد تا در بدنه شیائومی مهارت های مدیریتی، توانمندی های استراتژیک و  نشاط عملیاتی را طی 10 سال آینده مدیریت کنند.
 

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه