پوشیدنی
نيلوفر كل واخي۱۳:۳۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۹ خرداد

 
این شرکت ممکن است به فروش تجارت بلندگوهای خود نیز بپردازد.
Jawbone مدت زمانی است که تلاش می کند تا به جلب توجه مشتریان خود در بازار ردیاب های ورزشی بپردازد، حتی با وجود اینکه یکی از اولین محصولاتی است که در این حیطه ی فعالیت وارد بازار شده است. در حال حاضر، به نظر می رسد که این شرکت آماده است تا تمام محصولات خود در این زمینه را به وجه نقد تبدیل کند. گزارش به دست آمده از Tech Insider ادعا می کند که این شرکت، خط تولید ردیاب های تناسب اندام خود را متوقف کرده است و تمام موجودی کالاهای خود را به یک توزیع کننده ی شخص ثالث به فروش رسانده است. در حالی که درها برای این شرکت، برای تلاشی دوباره هنوز باز هستند، اما به نظر می رسد که آنها برای خارج شدن از بازار آماده هستند.
به علاوه، گزارش دیگری از Fortune ادعا می کند که Jawbone همچنین به دنبال فروش کسب و کار بلندگوهای خود نیز می باشد. Jawbone Jambox یکی از اولین بلندگوهای بلوتوث قابل حمل بود که به خوبی از آن استقبال شد، برخلاف محصولات پوشیدنی این شرکت که گاهی با استقبال یا عدم استقبال روبرو می شده است.
این شرکت حدود یکسال است که به تولید محصول جدید در این زمینه نپرداخته است، در حالی که در طول این زمان Fitbit بر بازار رقابتی ردیاب های تناسب اندام غلبه کرده است. از بین بلندگوها و محصولات پوشیدنی، برای این شرکت چیز زیادی باقی نمانده است تا آن را به مصرف کنندگان خود به فروش برساند.
این شرکت  به درآمد حدود 165 میلیون دلاری در ژانویه ی گذشته دست پیدا کرده است، و مدیر عامل این شرکت حسین رحمان امسال به Tech Insider اعلام کرده است که Jawbone برای تولید ردیاب  های تناسب اندام "در سطح بالینی" بسیار مشتاق بوده است. به نظر می رسد که هنوز فرصت لازم برای به وقوع پیوستن چنین رویدادی وجود دارد، اما از طرف دیگر نیز به نظر می رسد که روزهای تمرکز شرکت بر روی محصولات مصرف کنندگان رو به پایان است.
یکی از سخنگویان Jawbone اعلام کرده است که این شرکت صحبتی در مورد گزارشات انجام شده ی امروز ندارد.

برچسب هاTech InsiderJawbone
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

مقایسه دوربینNexus 5X و iPhone 6S