موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۲۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

دانشمندان دانشگاه میشیگان تکنولوژی را ایجاد کرده اند، که اجازه می دهد با فشار بر روی لبه گوشی عملکرد های متفاوتی برای شما انجام شود. تمامی گوشی هایی که دارای دکمه بلندگو و میکروفون هستند قابلیت اجرا این تکنولوژی را دارند.
  قابلیت فورس تاچ، نیروی لمسی یا Force Touch اولین بار توسط متخصصین کمپانی اپل طراحی و بر روی گوشی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس به اجرا درآمد.


فناوری فورس تاچ امکان دسترسی به منوها را برای ما برای جابجایی یک مورد و یا حذف و اضافه کردن آن، کاربری آن، بازگشایی آن و صدها کارکرد دیگر را به همراه دارد.
این تکنولوژی به بلندگوی گوشی شما این امکان را می دهد که صدایی با فرکانس بالاتر از 18 کیلوهرتز یعنی صدایی که در محدوده شنوایی انسان نیست را پخش کند.
هنگام وارد کردن فشار بر روی صفحه، سیکنال دریافتی بر حسب میزان فشار متفاوت خواهد بود. با قرار دادن این حسگر ها در دکمه تنظیم صدا می توانید به همان عملکرد دست پیدا کنید.
برای راه اندازی این فن آوری بر روی گوشی ، نیاز به هیچگونه تغییرات سخت افزاری نیست و فقط با تغییری در سیستم عامل دستگاه و اضافه کردن پشتیبانی از نرم افزارForcePhone این امر ممکن خواهد بود.  البته استفاده کردن از دکمه تنظیم صدا سبب کاهش عمر مفید باطری خواهد شد اما سازندگان درباره این امر سکوت کرده اند.

برچسب هاForce Touch
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

این اختراع جدید بدن شما را به یک کنترل پنل لمسی برای اسمارت فونتان تبدیل می کند