سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۲ ارديبهشت

به گزارش رویترز، Huawei تحت انتقادات شدید کاربران به خاطر سهل‌انگاری و استفاده از تراشه‌های ارزان قیمت قرار دارد. این سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند به علت کمبود تأمین‌کنندگان قطعات از ترکیبی از تراشه‌ها پر قدرت و ضعیف در مدل پرچم‌دار خود P10 استفاده کرده است.
ریاست این شرکت، ریچارد یو، 20 آوریل گفته بود که Huawei از ترکیبی از کارت‌های فلش مموری eMMC با بازده‌ی پایین و کارت‌های UFS با عملکرد بالا در آخرین نسخه‌ی P10 خود به دلیل کمبود شدید زنجیره‌ی تأمین استفاده کرده است.
Huawei همچنین لغزشی در بازاریابی به خاطر مشخصات تراشه‌ی حافظه‌ای که بر روی مدل پیشرفته و گران قیمت خود Mate9، نصب کرده است، این دو مدل را به تصویر می کشند که چگونه کمبود جهانی تراشه‌ی حافظه‌ دلیلی بر ایجاد مشکلات برای سازندگان گوشی های هوشمند است.
پیش از این Huawei ویژگی‌های UFS را به عنوان یکی از موارد شاخص در Mate9 بیان کرده بود، این مدل که در نوامبر رونمایی شد گفته شده است که تراشه ی داخل آن 100 درصد سریعتر از فلش‌های eMMC معمول هستند. اما هفته‌ی گذشته و بدون هیچ توضیحی این تعاریف درباره ی UFS از وب‌سایت رسمی شرکت حذف شد. همچنین نرم‌افزار تست سرعت نسل سوم با عنوان Androbench از فروشگاه اپلیکیشن Huawei برداشته شد. هدف این برنامه جلب مشتری با نمایش P10 در هنگام راه‌اندازی آن بود.
از طرف دیگر فروش محصولات غیراستاندارد Huawei با همان قیمت مشابه خشم بیشتر کاربران را برانگیخت. Huawei اواخر پنجشنبه توضیحات را برگرداند و به رویترز اعلام کرد که این تنها یک حذف موقت برای جلوگیری از سردرگمی بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه