سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۲۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۵ مهر

۲۰۱۶ سال بسیار بزرگی برای گوشی‌های Google خواهد بود. این غول جست‌وجوی اینترنتی به تازگی سری‌های جدید گوشی‌اش را با نام Pixel به منظور رقابت با گوشی‌های Apple iPhone و Samsung Galaxy عرضه کرده است. اما اگر در ماه نوامبر به دنبال خرید گوشی‌هایی با تکنولوژی Google باشید، کار سختی در پیش‌رو دارید.
Lenovo Phab2 Pro را به یاد بیاورید، گوشی ۶.۴ اینچی که از فناوری حسگر عمق‌سنج دوربین ۳ بعدی Google Tango بهره می‌گیرد. این حسگر به گوشی این امکان را می‌دهد که با اسکن دنیای اطراف، بتوان بازی‌های واقعیت افزوده را انجام داد و یا به مسیریابی داخل ساختمان‌های ناشناخته پرداخت و اینکه لوازم خانگی و مبل‌ها چگونه در فضای داخلی جا می‌شوند را بررسی کرد. خبر خوب اینکه این گوشی در ماه آینده عرضه خواهد شد. البته قرار بود این گوشی در تابستان عرضه گردد. درست متوجه شدید؛ در ماه سپتامبر و همزمان با معرفی محصولات جدید Google.
این گوشی با سیم‌کارت Unlocked در آمریکا با قیمت ۴۹۹ دلار عرضه خواهد شد. نکته‌ی شایان توجه آن است که تنها گوشی که از  هدستDaydream VR پشتیبانی می‌کند، Phab2 Pro نیست بلکه گوشی‌های سری Pixel خواهند بود. دلیل آن هم این است که تنها Pixel دارای صفحه‌نمایش AMOLED جهت ارائه روان واقعیت مجازی می‌باشد. این  به آن معنی است که کاربران برای خرید گوشی Androidئی، باید بین واقعیت مجازی و افزوده یکی را انتخاب کنند.

برچسب هاgoogleLenovo Phab2 Pro
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Lenovo فروش Phab 2 Pro، اولین گوشی مبتنی بر پروژه‌ی تانگو Google را آغاز کرد