موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۶ تير

اخبار جدیدی در رابطه با عرضه‌ی سه نسخه از گوشی‌های میان رده و مقرون‌ به‌ صرفه‌ی کمپانی Xiaomi در فضای مجازی منتشر شده است. به‌ تازگی دستیار صوتی هوشمند Xiao AI که هم‌اکنون تنها در کشور چین در دسترس کاربران است. تاریخ دقیق رونمایی از گوشی هوشمند Xiaomi Mi Max 3 را اعلام کرده است.
همان‌طور که مشخص‌ شده است، گوشی هوشمند جدید در تاریخ ۳ جولای، رونمایی خواهد شد. البته لازم به ذکر است تاکنون اطلاعات کمی در مورد ویژگی‌های ظاهری و همچنین مشخصات فنی آن در دست است.
با این‌ حال، آن‌ طور که از خبرها پیداست، محصول جدید دارای تغییرات اساس خواهد بود. البته برخی از نشریات چینی به‌ طور خاص، برخی از ویژگی‌های Xiaomi Mi Max 3 Pro را منتشر کرده‌اند.
به نظر می‌رسد که این محصول مجهز به پردازنده‌ی Qualcomm Snapdragon 710 خواهد بود. علاوه بر این رم دستگاه ۶ گیگابایتی و حافظه‌ی ذخیره‌سازی دائمی آن، ۱۲۸ گیگابایت می‌باشد. قطر صفحه‌نمایش 6.99 اینچ و با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل و نسبت تصویر ۱۸:۹ است.
 دوربین اصلی دارای دو ماژول IMX363 سونی است. وجود یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۴۰۰ میلی‌آمپر ساعت نیز در محصول تائید شده است. دستگاه بر روی سیستم‌عامل Android 8.1 Oreo اجرا خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه