کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۶ اسفند

ده سال پس از اینکه Dropbox راه‌اندازی شد، حالا سهام آن به صورت عمومی عرضه می‌شود. در حالیکه Dropbox به دنبال افزایش سرمایه‌ی 500 میلیون دلاری است، SEC از برنامه‌هایی خبر داد که در ارتباط با عرضه‌ی عمومی اولیه‌ی Dropbox هستند.
این شرکت بر روی Nasday تحت عنوان "DBX" معامله خواهد شد. به لطف این ثبت برای اولین عرضه‌ی عمومی، متوجه شدیم که درآمد این شرکت در طول سه سال گذشته از ۶۰۳ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ به ۱.۱ میلیارد دلار در سال گذشته افزایش داشته است. و درحالیکه این شرکت در طی تمامی سال‌های گذشته پول از دست می‌داد، این مسئله سال به سال کاهش داشت تا اینکه از ۳۲۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۵ به ۱۱۱.۷ میلیون دلار در سال قبل رسید.
Dropbox در دو سال گذشته عملکرد خوبی داشته است. در سال ۲۰۱۶، این شرکت ۶.۸ میلیون کاربر پولی داشت که این میزان را در دو سال بعد به ۱۱ میلیون نفر رسید. Dropbox می گوید که ۹۰ درصد درآمدش از کاربرانی است که اشتراک آن را خریداری می‌کنند. این بدان معناست که این شرکت کارهای بزرگی را با کسب‌وکارها انجام نداده است و از طرفی نشان‌دهنده‌ی فضاهای رشد خیلی زیادی است این شرکت در پیشرو دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه