تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۴:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲ مرداد

هم مصرف کنندگان و صاحبان کسب و کار پس از اشتباه فاحش دیزل فولکس واگن، خود را نشان دادند.
به عنوان بخشی از توافق پس از رسوایی قبلی دیزل، فولکس واگن در حال کار کردن به منظور اطمینان حاصل کردن از این مسئله است که صاحبانی که از امتیاز نمایندگی برخوردارند نیز در حقیقت بتوانند به دریافت خسارت بپردازند.
جبران خسارت برای اقدامات فولکس واگن پس از آن که صاحبان وسایل نقلیه بخشی از نزدیک به 15 میلیارد دلار از خسارت را دریافت کنند، به وقوع می پیوندد که گفته شده است قرار است تا در بین 500،000 مالک مختلف TDI توزیع شود. در حالی که عدد دقیقی در مورد آن چه که فروشندگان میتوانند انتظار دریافت آن را داشته باشند، ارائه نشده است، اما تایید شده است که این طرح قطعا به عنوان بخش اساسی از برنامه های بعدی فولکس واگن نیز محسوب می شود تا بتواند همه چیز را بین مصرف کنندگان و سایر افرادی که در این رسوایی مشارکت داشته اند، درست کند.
Wall Streer Journal نیز گزارش داده است که که تولیدکنندگان ماشین از برنامه های اضافی در فروشگاه خود به منظور تعمیر و بازخرید برنامه ها برای فروشندگان استفاده می کنند. اگر یک تصمیم مثبت از جانب دادگاه گرفته شود، مشتریان از شانس دریافت تعمیرات برای دستگاه های تحت تاثیر خود برخوردارند و یا قادر خواهند بود که ماشین های خود را به شرکت بفروشند.
این برنامه برای راه اندازی شدن تا پایان سال 2018 تنظیم شده است، پس ما می توانیم انتظار داشته باشیم تا اطلاعات بیشتری را در مورد جبران خسارت و سایر برنامه ها از جانب فولکس واگن تا قبل از زمان منتشر شدن آن دریافت کنیم.

برچسب هاLGVolkswagen
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

LG وارد دنیای ماشین های اتصالی با فولکس واگن می شود