موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۶ خرداد

رابرت هوانگ مدیر اجرایی Wistron، بزرگترین کمپانی تایوانی متخصص در زمینه ی طراحی و تولید دستگاه های الکترونیکی، در نشست سالانه‌ی سهام‌داران کمپانی، برخی از اطلاعات منتشر شده در مورد ویژگی های iPhone 8 را تایید کرد. به گفته ی وی، روند ساخت و طراحی پرچمدار جدید این کمپانی با نسل های قبلی تفاوت آن چنانی ندارد در حالی که ویژگی های جدیدی مانند تکنولوژی شارژ بی سیم و حفاظت در برابر آب به آن افزوده شده است. وی افزود، اعمال تغییرات نیاز به تست روش‌های جدید خواهد داشت برای مثال ایجاد قابلیت ضد آب در نسخه های قبلی، نیاز به تغییراتی در مونتاژ گوشی خواهد داشت.
به گزارش Pocket Now، به نظر می رسد گوشی های نسل جدید از فناوری شارژ بی سیم پشتیبانی کنند و این شرکت از روش القایی برای شارژ بی سیم استفاده کند. البته باید گفت گوشی های iPhone 7 و 7 Plus در حال حاضر ویژگی حفاظت در برابر آب با عمق کم و در کوتاه مدت را دارا می باشند. البته مدل های جدید نیز دارای گواهینامه ی IP 68 هستند که گوشی را تا عمق 1.5 متری در آب تا 30 دقیقه محافظت می کند. این گواهینامه توسط پرچمداران Samsung Galaxy S8 و LG G6 نیز کسب شده است.
همچنین به گزارش سایت خبری Nikkei Asian Review، بالاخره کمپانی Largan Precision هم اعلام کرد که به سفارش کمپانی Foxconn در حال تولید لنز های اسکنر سه بعدی چهره است. Foxconn یکی از تولید کننده های قطعات برای گوشی های iPhone به شمار می آید. در نسل جدید این اسکنر ها، تشخیص سه بعدی عنبیه و اسکنر چهره تا حد زیادی بهیود یافته است به طوری که حتی در شرایط نوری نامناسب می‌تواند چهره‌ی کاربر و نیز عنبیه‌ی چشم وی را تشخیص دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه