تکنولوژی
مصطفی طبری۹:۳۰ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد

همیشه باید شایعات و اخباری که در مورد محصولات معرفی نشده وجود دارند را با دیده تردید نگاه کنید. گاهی اوقات حتی موثق ترین منابع خبری و فاش کننده هم دچار اشتباه می شوند. چند هفته ای هست که شایعاتی پیرامون فبلت جدید سامسونگ، گلکسی نوت 5 مبنی بر استفاده از تکنولوژی خارج شدن خودکار قلم که این شرکت کره ای اوایل سال جاری ثبت کرده، منتشر می شود. اما براساس گزارش یک نشریه کره ای، بنظر می رسد این اتفاق نخواهد افتاد.


براساس این گزارش سه نکته را در مورد Note 5 می توان دریافت:
1) گلکسی نوت 5 از همان شیوه خارج کردن قلم که در نوت های قبلی دیده بودیم استفاده خواهد کرد.
2) قسمت پشتی نوت 5 باز نخواهد شد و بنابراین کاربران نمی توانند به باتری دسترسی داشته باشند.
3) نوت 5 از طراحی مشابه با S6 بهره خواهد برد، یعنی استفاده از شیشه و قاب آلومینیومی.
اگرچه خارج نشدن خودکار قلم در نوت 5 تنها برای تعداد معدودی از افراد می تواند مشکل ساز، اما اینکه سامسونگ از پتنت جدید خودش در نوت 5 استفاده نکرده ممکن است باعث ناراحتی برخی کاربران شده باشد.
انتظار می رود این شرکت کره ای در 13 آگوست فبلت جدید خودش را برای مقابله هر چه بهتر با خانواده iPhone 6s معرفی کند. پیش تر تخمین زده می شد که این اتفاق در ماه سپتامبر بیفتد، ماهی که معمولا اپل آیفون های بهبود یافته خودش را معرفی می کند.
گفته می شود گلکسی نوت 5 به علت طراحی مشابه با گلکسی اس 6 دیگر از باتری قابل تعویص و پشتیبانی از کارت حافظه بهره نخواهد برد.
انتظار می رود Galaxy Note 5 از یک نمایشگر 5.6 اینچی Super AMOLED، چیپست اگزینوس یا اسنپدراگون (احتمالاً Exynos 7420 یا Snapdragon 808)، چهار گیگابایت رم، 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین 16 مگاپیکسلی با فیلمبرداری 2160p، دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو و در نهایت اندروید 5.1 آبنبات چوبی برخوردار باشد.
همچنین براساس گزارش های منتشر شده، احتمالاً سامسونگ این فبلت را در کنار Galaxy S6 Edge+ و ساعت هوشمند دایره ای Gear A معرفی خواهد کرد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

علت احتراق باتری‌های موبایل