اپلیکیشن
مهدی پرهیزی۱۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۱۱ آذر

امروز شرکت Apple همزمان در ۲۵ کشور جهان سرویس عضویت Apple Music Student را ارائه داده است. این سرویس در حال حاضر حدود ۵۰ درصد برای دانشجویان تخفیف ویژه‌ قایل شده، به شکلی که می‌توانند با نیمی از مبلغ همیشگی، مشترک این سرویس شوند. این قیمت‌گذاری بر اساس مناطق جغرافیایی که دانشجویان در آن مستقر هستند متفاوت است.
برنامه‌های عضویت Apple Music Student در کشورهای اتریش، بلژیک، برزیل، کانادا، چین، شیلی، کلمبیا، فنلاند، فرانسه، هنگ‌کنگ، هند، اندونزی، ایتالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، نروژ، روسیه، سوئیس، سنگاپور، آفریقای‌جنوبی، اسپانیا، سوئد، تایلند و امارات متحد‌ه‌ی عربی در دسترس خواهد بود. قیمت‌گذاری مذکور، پیش از این در ماه می ۲۰۱۶  در ایالات متحده، استرالیا، دانمارک، آلمان، ایرلند، نیوزیلند و انگلستان نیز برای دانشجویان ارائه شده بود. در حال حاضر عضویت دانشجویی برای مشترکان Apple Music در مجموع در۳۲ کشور موجود است.
لازم به ذکر است از زمانی که  دانشجویان برای استفاده از این تخفیف ثبت‌نام می‌کنند، باید وضعیت خود را به صورت منظم از طریق UNiDAYS که یک سرویس اعتبارسنجی دانشجویی است، به این شرکت اعلام نمایند.

برچسب هاApple Music Student
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

بیش از 11 میلیون مشترک پس از گذشت یکماه از راه اندازی اپل موزیک