ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۵ آذر

معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران گفت: با توجه به سکوت مقررات، مخابرات موظف به ثبت و اعلام شماره‌ تلفن‌های ثابت واگذار شده توسط بخش خصوصی در 118 نیست اما مخابرات آمادگی دارد با دریافت هزینه، به این شماره‌ها نیز پاسخگویی کند.
داود زارعیان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که با ورود شرکت های خصوصی (اپراتورهای FCP) به بازار تلفن ثابت آیا شماره‌ی خطوط تلفن ثابت واگذار شده توسط این شرکت‌ها نیز باید در سامانه‌ی 118 پاسخ‌گویی شود، اظهار داشت: مصوبه‌ی کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که ارائه‌ی خدمات 118 به شرکت مخابرات ایران را تکلیف می‌کند درباره‌ی ارائه‌ی خدمات شرکت‌های خصوصی سکوت کرده است.
معاون مشتریان شرکت مخابرات ایران افزود: با توجه به سکوت آیین‌نامه در این زمینه، شرکت مخابرات ایران موظف به ثبت، اعلام و پاسخگویی به شماره‌های ثابت بخش خصوصی در سامانه 118 نیست.
وی افزود: در حال حاضر مرکز 118 با 3 هزار کارمند بخش خصوصی با هزینه‌ی مخابرات اداره می‌شود که میزان تماس‌ها، هزینه‌ی سالانه‌ی مرکز و هزینه‌ به ازای هر تماس مشخص است.
زارعیان تصریح کرد: البته معتقدیم ایجاد مراکز پاسخگویی موازی منطقی نیست و از این رو شرکت مخابرات آمادگی دارد در ازای دریافت هزینه‌ی مربوطه، پاسخگویی به شماره‌های ثابت شرکـت‌های خصوصی را نیز انجام دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه