تکنولوژی
سارا محمد علیئی۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۶ شهريور

استارتاپ Bearbot به تازگی دستگاهی را  ارائه کرده است، که جایگزین تمام کنسول ها در خانه خواهد شد و حتی می توان از آن به عنوان ماوس کامپیوتر استفاده کرد.
این دستیار خانگی همه کاره، کمی خنده داربه نظر می رسد. دستگاه به شکل یک خرس کوچک ساخته شده است. در قسمت
جلویی  صفحه نمایش رنگی لمسی با قطر 1.44 اینچ دارد. Bearbot شامل بلوتوث و آداپتور Wi-Fi ، رادیو و شارژر بی سیم است که می تواند تا 4 ساعت بدون شارژ کار کند.


صفحه نمایش لمسی براحتی حرکات را شناسایی می کند، می توانید از آن بجای کنترل تلویزیون برای تغییر کانال ها، روشن یا خاموش کردن سیستم تهویه و روشنایی استفاده کنید البته قابل ذکر است، این دستگاه دارای سنسور ترموستات دما است و در هنگام خارج شدن دمای خانه از حالت طبیعی به صورت خودکار سیستم تهویه مطبوع را روشن خواهد کرد. در نتیجه می توان ابزاری برای کنترل کامل خانه های هوشمند باشد.


علاوه بر این، توسعه دهندگان در این دستگاه فرستنده هوشمندی را تعبیه کرده اند که می تواند در هنگام نبود صاحب خانه، او را قادر به کنترل خانه هوشمند خود خواهد کرد.
بودجه ساخت این دستگاه در سایت ایندیگو جمع آوری شده است. سازندگان قیمت این دستگاه را 75 یورو عنوان کرده اند اما در بازار آزاد با قیمتی دو برابر نیز به فروش خواهد رسید.

برچسب هاBearbot
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Target به ۷۷۵۰۰ نیروی کار فصلی نیاز دارد