گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

روز سه‌شنبه، توییتر Ned Segal را استخدام کرد. وی معاون ارشد امور مالی Intuit و رئیس مدیریت سابق گروه Goldman Sachs است که کار خود را از اواخر آگوست به عنوان رئیس امور مالی این شرکت آغاز می‌کند. Twitter در بیانیه‌ای گفت: Anthony Note که از ماه نوامبر به عنوان مدیر امور مالی و مدیر ارشد عملیاتی توییتر خدمت کرده است، در این شرکت به عنوان COO (مدیر ارشد عملیاتی) باقی می‌ماند.
انتصاب Segal  چهل‌وسه ساله به این دلیل است که سرمایه‌گذاران به دنبال خوش‌بینی جدیدی در Twitter هستند که هنوز هم از شبکه‌ی اجتماعی رقیب Facebook در زمینه‌های مقیاس‌پذیری و سود رنج می‌برد. سهام توییتر در روز سه‌شنبه، قبل از اعلام استخدام Segal، سه درصد افزایش یافت. سهام این شرکت از روز 17 آوریل تاکنون 32 درصد افزایش یافته است. در این ماه، Twitter رشد کاربران را در سه ماهه‌ی اول سال جاری بیشتر از حد انتظار گزارش داد که این تا حدودی مرتبط با علاقه‌ی رو به فزونی کاربران به اخبار سیاسی و اظهار نظرها می‌باشد.
بر اساس بیوگرافی که Twitter ارائه داد، Segal قبل از پیوستن به Intuit به عنوان رییس امور مالی در RPX خدمت می‌کرد، هدف آن‌ها هم کمک به شرکت‌ها برای مدیریت مخاطرات مربوط به پتنت بوده است و پیش از آن 17 سال را در Goldman گذرانده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه